Mercury Promotions se repozitioneaza si devine Mercury360
Marti, 15 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Mercury Promotions se numeste, incepand cu luna mai, Mercury360. Conform reprezentantilor agentiei, Mercury360 nu mai crede in linia limitativa BTL/ATL, ci in solutii 360 de grade la problemele clientilor.

Cu o echipa formata din 140 de oameni, agentia integrata care inregistra anul trecut 12 Mil. EUR are acum o viziune 360 asupra comunicarii si consultantei de marketing. La definitivarea brandului si la desenarea noului logo a contribuit consultantii de brand de la Grapefruit.

“Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer” afirma Radu Miu, General Manager Mercury360.

“Schimbarea numelui este, pe de o parte, o actualizare a vechii identitati, care nu mai reprezenta demult capacitatile agentiei si care ne limita. Pe de alta parte, numele de Mercury360 inseamna o afirmare clara a gandirii holistice care ne caracterizeaza” adauga Miu.

“Faptul ca am abandonat “Promotions” nu inseamna ca incetam sa facem lucrurile la care am dovedit ca ne pricepem pana acum. Dimpotriva, integram acest know-how intr-un set complet de competente intr-o viziune holistica, “cross-channels and cross-instruments” asupra marketingului si comunicarii” precizeaza Radu Miu.

"Am descoperit cu bucurie ca brandul la a carui cristalizare am contribuit este unul viu si autentic, trait si nu mimat de oamenii agentiei”, a spus Stefan Liute, Strategy Director, Grapefruit. „Cand il cunosti, e ca o gura de aer proaspat intr-un spatiu imbacsit de cinism si superficialitate. De aceea cred ca Mercury360 va deveni unul dintre cele mai de succes branduri corporatiste pentru care am avut privilegiul sa lucram."

“Procesul de repozitionare nu a fost deloc unul usor. Am fost zgarciti cu timpul alocat propriilor probleme si provocari si a fost nevoie de multa determinare pentru a duce procesul la bun sfarsit. Schimbarea trebuia facuta si reprezinta o optiune strategica de business necesara pentru a ramane competitivi si pentru a creste” comenteaza Radu Toncu, New Business Director Mercury360 si coordonatorul procesului de schimbare.

AdPlayersFile

Mercury360 este o agetie integrata de consultanta de marketing si comunicare si, in acelasi timp, cea mai mare agentie independenta, neafiliata din Romania. Infiintata in 1993 si consacrata sub numele de Mercury Promotions in 1998, Mercury360 se afla in topul primelor 10 agentii din Romania si are o experienta solida in derularea de proiecte de comunicare integrate si specializate.

Potrivit companiei, pe parcursul celor 13 ani de activitate agentia s-a dezvoltat constant ajungand in 2006 la 140 de angajati, un portofoliu de servicii in crestere si o cifra de afaceri de peste 12 milioane Euro. In prezent, compania are parteneriate cu clienti precum Coca-Cola, Metro, Nestle, Ursus Breweries, Reinert, Romtelecom, Western Union, etc.


PUBLICITATE: