Rezultatele cautarii dupa : "LUMII"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Magnum Communications s-a afiliat la un business de 300 de Milioane de Lire Sterline
Miercuri, 27 Aprilie 2011
 Agentia Magnum Communications & Public Affairs s-a afiliat la Bell Pottinger Group, divizia de relatii publice a companiei independente Chime...
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Publicitate brici? Mana care taie ochiul.
Vineri, 09 Martie 2012
"Nu suntem de parere ca e un mesaj vizual foarte violent sau nepotrivit publicului larg”, spun reprezentantii One World Romania, prin vocea...
Doris Danner, TBWA Europe: Romania este plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune
Luni, 26 Mai 2014
 „Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA Bucharest.
Cuvintele au tacut. Lacrimile si florile au vorbit despre Emil Cioanca.
Joi, 12 Iunie 2014
 Desi s-a despartit de lumea aceasta trecatoare la doar 54 de ani, a lasat in publicitate multi ucenici care ii duc mai departe rabdarea si modestia de a...
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Ileana Badiu, Zobi Schrotter si Mihai Bocai personalizeaza mesajele video de la celebritati pentru fanii lor cu Dedic.world
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Am creat aceasta platforma pentru ca nevoia oamenilor de a fi conectati emotional unii fata de ceilalti este enorma in general, dar cu atat mai prezenta acum in situatia in care ne aflam in aceasta perioada, in care ne este impusa distantarea sociala si nu stim ce ne va rezerva viitorul” a spus Ileana Badiu,...
Habitat for Humanity construieste 10 case in cinci zile in cadrul BIG BUILD. Mai ajuta Kaufland, Dedeman, Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa.
Marti, 22 Mai 2018
 Au raspuns apelului Habitat for Humanity Romania si au donat cu generozitate bani sau materiale de constructie: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa, A.C.E.E.A, Primaria Comunei Cumpana.
Cea mai buna handbalista a lumii, Cristina Neagu incurajeaza copiii sa isi accepte diferentele in noua campanie Cartoon Network anti-bullying
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Principalele motive pentru care copiii au fost hartuiti sunt aspectul fizic - 33,10%, statutul social -27,12%,  interesele si pasiunile - 12,18%,  situatia scolara foarte buna - 8,21%, situatia scolara mediocra - 7,55%, nevoile speciale sau dizabilitatile - 4,42%, etnia - 3,17%, religia - 2,14% 
Banii din licitatii publice trebuie tinuti in tara! Radu Boeru, Alchemy -The Branding Society
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
11 campanii in librarii si un obiectiv principal atins. A inceput ,,Te asteptam in librarie 2019
Vineri, 09 August 2019
 Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
Allianz-Tiriac sprijina Viitorul Striga Prezent
Miercuri, 11 Octombrie 2017
 Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania
Filme ca la Londra sau Bucuresti, acum si la Buzau. Primul multiplex Cinema City, in Buzau.
Vineri, 28 Mai 2021
 Cinema City a inaugurat din 27 mai in Shopping City Buzau cel de-al 27-lea multiplex, chiar in ziua redeschiderii retelei Cinema City Romania, si marcheaza implinirea a 125 de ani de la prima proiectie cinematografica din Romania.
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Adrian Sarbu si-a dat demisia. Ce-ar mai putea face pentru Romania Te Iubesc?
Joi, 22 August 2013
 Incepand de miercuri 21 august, Adrian Sarbu nu mai este Presedinte si CEO Central European Media Enterprises Ltd. Intr-o pozitie mai inalta decat cea de presedinte CME nu a mai fost niciun alt om de media roman.

The Macallan a colaborat cu Cirque du Soleil pentru a sarbatori 200 de ani de existenta a brandului
Joi, 20 Iunie 2024
 Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
« 6 7 8 9 10 »