Rezultatele cautarii dupa : "winchester"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 28 Mai 2009
											
											 Contactat de catre AdPlayers, Cristian Bulfinschi nu a comentat legatura conturilor JTI, Elite, Hochland si Redd’s cu Dan si Raluca Oprescu, dar surse apropiate agentiei afirma ca Brands & Bears a lucrat pe respectivele conturi si fara cei doi
										Joi, 28 Mai 2009
											
											 Un inpatimit de intelesuri ascunse din publicitate, Iulian Trasa, fondatorul imagoo, gaseste in AdPlayers doi oameni de marketing care poarta acelasi nume si lucreaza cu aceeasi agentie. Sa fie un cuplu care isi selecteaza agentiile si din aceleasi ratiuni ?
										Marti, 25 Noiembrie 2008
											
											 Cel care ar putea fi primul Copywriter „cu acte” in publicitate si care a devenit in ultimii ani Client Service Director la Brands& Bears, s-a angajat in publicitate...
										Miercuri, 17 Ianuarie 2007
											
											Pe lânga Sonia Vlad si Mihaela Giurca, doua noi pozitii de Account Manager la Propaganda, noutatile de la Client Service-ul agentiei sunt Maria Buzea - Senior Account Executive  si Elena Stefan - Account Executive
										Joi, 28 Septembrie 2006
											
											Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta în publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lânga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
										Marti, 31 Ianuarie 2006
											
											Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
										Luni, 07 Noiembrie 2005
											
											Desfasurata impreuna cu agentia Brands&Bears, campania "Orice vis ai, Winchester il indeplineste!" este sprijinita de alte trei seturi de premii 
										Vineri, 10 Iunie 2005
											
											Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
										Miercuri, 25 Mai 2005
											
											Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
										Marti, 05 Aprilie 2005
											
											Promotia “Winchester indeplineste 333 de dorinte!” dezvoltata de Brands&Bears a avut doar POSM si presa locala
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








