Rezultatele cautarii dupa : "IN"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 11 Mai 2006
In primele cinci saptamani, Caravana Maggi a oferit premii in valoare de 150.200 Euro
Vineri, 05 Mai 2006
Astazi, 5 mai, Fundatia pentru Integrarea si Orientarea socio-profesionala a tinerilor cu handicap Licinium, si GAV|Scholz & Friends Bucuresti demareaza campania "Investiti in potential", cu ocazia Zilei Europene de protest impotriva discriminarii persoanelor cu handicap
Miercuri, 03 Mai 2006
Semnata de agentia de publicitate Young&Rubicam, campania pentru Alerid - medicament de curand intrat in categoria OTC, pune accentul pe principalul beneficiu al produsului – "Efect intr-o ora"
Vineri, 28 Aprilie 2006
Sub sloganul "Claritine – loveste alergia in plin!", Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine, antialergicul care si-a schimbat statutul in medicament care se elibereaza fara prescriptie medicala (OTC)
Marti, 18 Aprilie 2006
Dupa o saptamana de la anuntarea inscrierilor editiei din acest an si 2 comunicate de presa care faceau trimitere la informatii suplimentare pe site-ul festivalului, organizatorii afiseaza astazi, pe site-ul in constructie, Regulamentul Ad’Or 2006 - anuntat ieri ca fiind acelasi cu cel de la Ad’Or 2005
Marti, 18 Aprilie 2006
Chiar daca Adrian Botan a revenit in Comitetul de Organizare, McCann Erickson, care anunta saptamana trecuta ca se mai gandeste in privinta participarii la Ad’Or 2006, a anuntat astazi ca s-a decis sa participe la Ad’Or incepand cu editia 2007
Luni, 17 Aprilie 2006
Dupa o intalnire a Comitetului de Organizare a editiei din acest an, un comunicat sec al festivalului anunta ca Adrian Botan Managing & Creative Director McCann Erickson a revenit in comitetul de organizare, "Ad’Or 2006 merge mai departe" si ca "din 2007, Business Media Group va avea un rol mai mare"
Joi, 13 Aprilie 2006
Agentia de publicitate a semnat 4 executii pentru campania de printuri si POSM a lantului de restaurante care isi deruleaza operatiunile sub umbrela US Food Network ( vezi executiile in subsolul materialului)
Miercuri, 12 Aprilie 2006
Adrian Botan, Creative Director & Deputy Managing Director McCann Erickson se retrage din Comitetul de organizare al Ad’Or motivand "neprofesionalismul organizarii festivalului"
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Marti, 07 Martie 2006
Conceptul creativ rezumat in formula "aparentele pot insela" are ca obiectiv educarea potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei "gri"
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE, marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de media va oferi in Romania servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analizã a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media
Joi, 09 Februarie 2006
Pe langa bugetul castigat in urma unei licitatii la sfarsitul anului 2005, divizia de relatii publice a mai adaugat in portofoliul de relatii publice si CEZ Group
Marti, 17 Ianuarie 2006
Intrunit in sedinta publica de astazi, consiliul a sanctionat National TV cu amenda de 10.000 RON, si cu somatie publica posturile de televiziune PRIMA TV, OTV, si Oltenia TV
Luni, 09 Ianuarie 2006
Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
Marti, 29 Noiembrie 2005
Chainsaw Europe din Bucuresti in colaborare cu casa de productie Tandem Film au finalizat un spot in care evolueaza o legendara motocicleta indiana Bajaj si cel mai faimos baietel vrajitor al lumii, Harry Potter
Marti, 29 Noiembrie 2005
Thomas Heilmann - presedintele retelei Scholz & Friends si consilierul pe imagine al recent alesei prime femei cancelar, Angela Merkel, despre deschiderea GAV | Scholz & Friends Bucuresti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: