Media Insight a castigat Novartis Consumer Health
Vineri, 17 Februarie 2006

Media Insight a castigat Novartis Consumer Health( AdPlayers.ro ) “Pentru Media Insight, domeniul farmaceutic reprezinta prospetime in abordari, solutii noi de comunicare, creativitate în strategie si media planning” Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director, Media Insight. „Suntem foarte incantati sa avem clientul NovartisConsumer Health in portofoliu nostru”, a mai adaugat executivul dupa castigarea contului de media.

Incepand cu acest an, Media Insight este agentia de media planning si buying pentru  operatiunile din Romania ale diviziei Novartis Consumer Health, parte a grupului farmaceutic international Novartis.

Media Insight va administra portofoliul Novartis Consumer Health in Romania, ce include brand-urile Voltaren Emulgel, Vibrocil, Calciu Sandoz, Lamisil, Fenistil si Procto-glyvenol. Pentru acestea, agentia va oferi servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analizã a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media.

In luna februarie, campania se deruleaza pe brand-urile Voltaren Emulgel, Vibrocil si Calciu Sandoz. Campania pentru brandul Voltaren Emulgel este sustinuta de TV (Pro TV, Prima TV, Realitatea si National Geographic) si se axeaza pe promovarea imaginii produsului ca solutie in combaterea durerii. Brandul Vibrocil urmareste cresterea continua a gradului de constientizarare al marcii in acest anotimp friguros printr-un mix media compus din statii TV si radio. Brandul Calciu Sandoz isi propune relansarea imaginii si stimularea cumpararii repetate a produsului si va avea ca suport media patru canale TV (PRO TV, Prima TV, Pro Cinema, National Geographic).

(Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: