"Neprofesionalismul organizarii" Ad’Or?
Miercuri, 12 Aprilie 2006

Neprofesionalismul organizarii Ad’Or?( AdPlayers.ro ) Divergentele in sanul festivalului Ad’Or 2006 au inceput inainte inscrierilor editiei din acest an.  Adrian Botan, Creative Director & Deputy Managing Director McCann Erickson a anuntat in cursul dupa amiezii de astazi ca se retrage din Comitetul de Organizare Ad’Or 2006.

"Festivalul nu are inca un juriu si un regulament"

Adrian Botan spune ca “Motivul retragerii McCann este neprofesionalismul organizarii festivalului”. Executivul de creatie si deputy managing director al agentiei sustine ca “cea mai recenta dovada in acest sens a fost ultima sedinta a Comitetului de Organizare, in care s-au luat hotarari importante pentru festival, in lipsa McCann-Erickson. Mai mult, nici acum festivalul nu are inca un juriu si un regulament”, precizeaza Adrian Botan.

 “In consecinta, comunicatul RAAA care anunta inceperea festivalului Ad’Or nu are acordul McCann Erickson”, spun reprezentantii agentiei membre RAAA.

"Orice festival care se respecta trebuie anuntat cu mult timp inainte"

“Orice festival care se respecta trebuie anuntat cu mult timp inainte, iar termenul-limita de expunere, juriul si regulamentul nu trebuie sa devina o surpriza in fiecare an”, sunt de parere reprezentantii agentiei de publicitate care inscrie in fiecare an zeci de lucrari in mai multe festivaluri de publicitate din intreaga lume.

 “McCann a fost un sustinator traditional al Ad’Or, dar nu mai doreste sa gireze in continuare un festival organizat  neprofesionist.”, mai arata oficialii agentiei conduse de Bogdan Enoiu. In privinta participarii cu lucrari la Ad'Or, “McCann-Erickson urmeaza sa ia o decizie asupra participarii cu lucrari in festival”, sustin ei.

Inscrieri anuntate, fara regulament?

Acuzele la adresa existentei regulamentului Ad’Or 2006 sunt cu atat mai grave cu cat organizatorii s-au grabit deja sa adreseze agentiilor de publicitate invitatia de a participa cu lucrari in festivalul ce premiaza excelenta in creatia publicitara romaneasca. Ori acest lucru nu se putea intampla in lipsa existentei unui regulament, asa cum spune mai sus unul din membrii de comitetului de organizare de pana astazi.

Pentru imbunatatirea Ad'Or 2006

AdPlayers a lansat deja creativului roman invitatia de a propune in detaliu schimbarile pe care le vede ca fiind necesare pentru a indrepta starea de fapt ce l-a determinat sa lanseze prima si una dintre cele mai grave acuzatii la adresa celui mai important festival de publicitate autohton. Pana la ora publicarii materialului, oficialul McCann nu a putut fi contactat.

Invitatia de a trimite propuneri pentru imbunatatirea desfasurarii editiei festivalului local de publicitate din acest an este deschisa in egala masura si celorlalti executivi si directori de creatie ale agentiilor membre RAAA.

In lipsa existentei unu regulament pentru editia 2006, invocata de Adrian Botan mai sus, propunerile de imbunatatire ale regulamentului editiei precedente vor fi publicate de catre AdPlayers in virtutea transparentei propunerilor agentiilor membre RAAA. Unele dintre ele au acuzat in ultimii ani tocmai aceasta lipsa de transparenta, unele in mod public.

Propunerile sunt asteptate pe adresa iulian.toma@adplayers.ro si vor fi publicate in cel mai scurt timp, sperand ca acestea sa salveze agenda inscrierilor din acest an, programate sa se incheie pe 3 mai 2006. Pentru mai multe informatii, site-ul festivalului, indicat de catre organizatorii editiei din acest an ca sursa de informatii, va sta la dispozitie. La ora publicarii materialulul, www.ador.ro arata ca in imaginea de mai jos.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )

. Neprofesionalismul organizarii Ad’Or? .

PUBLICITATE: