Rezultatele cautarii dupa : "adevarul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 »
Starlink divorteaza de numele international
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Click!, aproape de 100.000 ex. vandute
Marti, 27 Noiembrie 2007
Relansat in martie anul trecut din vechiul Averea, cotidianul din grupul condus de Razvan Corneteanu a crescut numarul de pagini de la 24 la 32
Gandul a inrosit, ieri, Internetul
Marti, 27 Noiembrie 2007
Cotidianul national din grupul Media Pro condus de Cristian Tudor Popescu a inregistrat, ieri, recordul de vizitatori pe Internet de la lansare si pana in prezent: 48.129 unici/zi conform Trafic.ro, peste Jurnalului National - 47,084, Adevarul - 39,694, Romania Libera - 33,001 si Cotidianul - 38,711
Adevarul lanseaza campania ecologica „Schimba-ti becul din casa!”
Marti, 20 Noiembrie 2007
Holdingul a inceput  cu proprii angajati campania ecologica "Schimba-ti becul din casa! Economisind energie, salvezi planeta"
Starlink Group a sarit de 80 de oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Cu cheltuieli mondiale de 388 Miliarde USD, comunicarea este inca neimpartasita
Vineri, 28 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: Future Ready MarketingTony Pigott, ETHOS JWT
Dupa 15 ani la Capital, Petre Barbu pleaca la Adevarul
Joi, 30 August 2007
Redactor din 1992 la Capital, autor al paginilor de media si publicitate de 10 ani si mai apoi Redactor Sef Adjunct  al revistei economice din septembrie 2006, Petre Barbu pleaca din 17 Septembrie la Adevarul
Starlink Group estimeaza 10% din BTL
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Stirile Mass Media, de doua ori mai tari in Trafic
Joi, 26 Iulie 2007
Cu 8.516.973 vizitatori in Trafic.ro, categoria "Stiri / Mass Media" s-a plasat pe locul intai in topul categoriilor si in saptamana 16 - 22 iulie, la mare distanta s-au situat categoriile "Cautare / Portal" (4.513.340 vizitatori) si "Divertisment" (3.492.613 vizitatori)
GMP are aproape 4 Mil. EUR pe primele 6 luni din 2007 si estimeaza 8-9 Mil. EUR pana la sfarsitul anului
Miercuri, 04 Iulie 2007
La 7 ani de existenta, compania care a semnat ultimele campanii pentru Basescu inregistra anul trecut 9 Mil. EUR si un profit de 1,13 Mil. EUR, estimeaza o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut, dar probabil cu un profit mai bun, a declarat pentru AdPlayers.ro Felix Tataru, Presedinte, GMP Group
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Felix Tataru (GMP) despre EFFIE 'Am stiut de la început ca vom avea succes'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Ringier vrea sa reduca impactul plecarii lui Razvan Corneteanu
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cârma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmând sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmând ca pe lânga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
« 5 6 7 8 »