GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

GMP continua proiectul “Dragoste fara griji”, o campanie educativa realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS). Campania se desfasoara sub mesajul “Un copil poate aparea cand te astepti mai putin. Hotaraste tu momentul potrivit”.

Partea a doua este derulata in perioada iulie – octombrie, sub indemnul “Alege sa te bucuri de viata ta sexuala si sa nu iti faci griji in privinta ei. Foloseste metode moderne de contraceptie”. Comunicarea campaniei se face pe canale Tv, presa scrisa, BTL, dar are si o componenta de comunicare neconventionala.

“Venim cu bebelusi acolo unde publicul nostru tinta nu se asteapta deloc sa-i vada! Am vrut sa tinem cont si de faptul ca este perioada vacantelor - si de comportamentul tinerilor la mare. Vrem sa le atragem atentia fara sa le dam lectii totusi!”, a spus Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP.

Campania

Comunicarea TV se face in regim de spot social in perioada iulie - octombrie pe posturile nationale: TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV. Spotul “Volei” (30”) surprinde o scena din viata lipsita de griji a tinerilor - un grup de fete si baieti care joaca volei pe plaja si, potrivit agentiei, prezinta intr-o maniera directa si clara mesajul campaniei, subliniat in final de momentul in care fata se trezeste cu un bebelus in brate.

Pe partea de print, campania a inceput cu un proiect neconventional – in paginile editoriale apar bebelusi in rubrici neasteptate, macheta de dezvaluire continand mesajul campaniei. Executiile creative pot fi vazute in publicatiile: Libertatea pentru femei, Lumea femeilor, Bolero si Unica. Campania in print contine o executie cu totul speciala de tip pop-up in “Zile si Nopti”, editia de Constanta.

Componenta de BTL a campaniei, spun reprezentantii GMP, se desfasoara la mare, unde voluntarii SECS au strabatut plajele, antrenand oamenii in concursuri cu premii si oferind informatii despre metodele de contraceptie moderna. Mesajul campaniei mai este vizibil pe outdoor in 10 statiuni.

Proiectele neconventionale care sustin campania “Dragoste fara griji” se vor desfasura si in magazinele pentru femei, unde, printre umerasele obisnuite cu haine, se vor afla umerase speciale cu mesajul campaniei “un copil poate aparea cand te astepti mai putin. Hotaraste tu momentul potrivit”, dar si in peste 200 de saloane de cosmetica din toata tara.

Partenerii campaniei pe acest segment sunt: magazinele Hippi Hippi Shake, Borders, saloanele Igiena, dar si OOPS Media, Salon Style, Euromedia, Betacons, Zile si Nopti.

AdPlayersFile GMP

Una dintre cele mai importante agentii independente din Romania, potrivit companiei, GMP are in portofoliu clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever,  Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota, SECS.

Campania integrata “Dragoste fara griji” a inceput in luna martie a acestui an si este ancorata intr-o strategie pe termen mediu (1 an). Obiectivul acesteia este informarea femeilor asupra metodelor contraceptive moderne existente in Romania si mobilizarea acestora sa apeleze la un specialist pentru a alege impreuna metoda care se potriveste cel mai bine stilului lor de viata.

Potrivit agentiei, “Dragoste fara griji” s-a nascut ca urmare a unor statistici alarmante. 48% dintre femeile din Romania nu folosesc nici o metoda contraceptiva si aproape jumatate din femeile intervievate au facut cel putin un avort in decursul vietii (43%), conform unui studiu realizat de SECS in 2005, in parteneriat cu GFK. Campania se adreseaza femeilor din mediul urban si rural cu varste cuprinse intre 15-49 de ani.

AdFile

Titlu “Dragoste fara griji”

Advertiser SECS,

Dr. Borbala Koo, Director Executiv SECS.

Agentie GMP

Mirela Angelescu, Client Service Director;

Ramona Sima, Group Account Director;

Iulia Dragomir, Sr. Account Executive;

Teodor Cucu, Strategic Planner;

Oliver Kapusta, Creative Director;

Luiza Ungureanu, Copywriter;

Cosmin Ezaru, Art Director;

Radu Teodorescu – Audio Video Producer;

Casa de productie este MultiMedia Est,

regizor Tim Stoffel,

producator Mihai Modalca.

Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR;

Roxana Poede, PR Account Manager;

Raluca Andreescu, Sr. PR Executive.


PUBLICITATE: