Rezultatele cautarii dupa : "50"
Ordonare dupa: data / relevanta  
vezi 14.300 de fotografii Orange
Vineri, 15 Decembrie 2006
3730 de participanti s-au batut pe premiile concursului de fotografie vezi Orange, īn valoare de peste 20.000 de dolari, care au fost īnmānate cāstigatorilor de Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania
Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek Romānia
Joi, 14 Decembrie 2006
Primul top al celor mai valoroase 50 de branduri romānesti "īncearca sa faca dreptate acestui minunat instrument al managementului modern care este brandingul", spune Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, Brandient
Media 2ND a creat site-ul DRP.GOV.RO
Luni, 20 Noiembrie 2006
Noul proiect eGovernment al Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul drp.gov.ro (www.drp.gov.ro ) īi urmeaza site-ului SGG.RO pentru Secretariatul General al Guvernului (www.sgg.ro), lansat de catre companie īn luna mai
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
Libertatea si ProSport: 45% īn Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
23
Alka framānta 1 milion EUR īn prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea īn productia de prajituri si īncheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Lucian Romascanu īl īnlocuieste pe Razvan Corneteanu
Marti, 31 Octombrie 2006
Fost sef al departamentelor de publicitate ale mai multor divizii Ringier īn perioada 1999-2002, dar si fost coleg si colaborator apropiat al lui Corneteanu, Lucian Romascanu (39) revine, de la 1 noiembrie, ca Director Executiv al diviziei Bulevard si Sport ale trustului elvetian ce are īn subordine operatiunile cotidianelor Libertatea si ProSport
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decāt Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst Romānia spune ca saptamānalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare īn medie pe saptamānă, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat cāstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
WebGraphic la Internetics: 47 de site-uri spera la premii de Visual Design
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punānd īn aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamānalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu īnalta educatie) de 50,8%
Vodafone Romānia a scos din nisip 56 de tone de gunoi
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat īn parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Iese sau īnchidem pravalia Rock’n’Roll la TVR50
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Atelierul de comunicare neconventionala de la Headvertising a dat un eveniment "mamut" īn curtea Televiziunii Romāne, spune agentia, pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile
Casa si gradina īn 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
FCB Bucharest īn promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata īn colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata īn perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii īn valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si se desfasoara īn media prin Universal McCann
Ce se va pastra si ce se va schimba la Europa FM si Radio 21 ?
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group deconspira , pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, o  parte din ce va schimba si ce va pastra din marketingul posturilor EuropaFM si Radio 21
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst Romānia al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata īn 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata īn Olanda
Sase piete Burger King, la Initiative
Marti, 22 August 2006
Īn prezent, reteaua de media Initiative se ocupa de operatiunile de cumparare si planificare de media pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie
White Image relanseaza newsletterul Altex, sub Clubul Preturilor Mici
Luni, 14 August 2006
Specializata īn email marketing si solutii de loializare, White Image relanseaza newsletterul Altex sub denumirea de Clubul Preturilor Mici, compania condusa de Andrei Georgescu (foto) avānd ca tinta, īn 2006, o cifra de afaceri peste 200.000 EUR