Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.
Antena 3 a fost sanctionata pentru spoturi in afara spatiului electoral, iar Realitatea Tv pentru aparitia unor candidati in alte emisiuni decat cele electorale
Cotidianul de afaceri Business Standard are o noua formula grafica, optimizata, „Standard 3.0” cum il numeste Cristian Lipan, Art Director Business Standard
Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
Potrivit cotidianului Adevarul, companiile Orange, Danone, Ursus Breweries si Renault si-au scos la licitatie bugetele de media in valoare de zeci de milioane de euro
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
Realizat de Metro Media Transilvania proiectul isi propune sa identifice posibilele efectele pe care le poate produce noua metoda de culegere a datelor asupra rezultatelor SNA
Valoarea estimata a investitiei in noul club este de 3-3,5 milioane euro
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
A doua editie AdCouture de la The Money Channel ii are ca invitati la emisiunea programata in fiecare luni, de la ora 23:00, pe Dan Petre (D&D Research) si Adrian Tuluca (Propaganda, vicepresedinte UAPR) care vor vorbi despre AdMarket si Felix Tataru la insider despre GMP
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent


.jpg)
















