Rezultatele cautarii dupa : "2007"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 02 Martie 2007
Dedicat Relatiilor Publice din Romania, evenimentul īl va avea ca invitat pe Sandro Baricevic - Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region, si va fi sustinut de Coca-Cola Romania, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR, taxa de participare fiind de 95 EUR, la care se adauga TVA
Vineri, 02 Martie 2007
Programata sa aiba loc la Bucuresti, pe 19 Martie, īntr-una din sesiunile evenimentului, Dave Brown va vorbi cu tinerii designeri romāni despre modelul britanic īn designul industrial, despre ce īnseamna sa lucrezi pentru cea mai importanta firma de branding din lume dar si de experienta obtinuta din colaborarea cu nume cum sunt Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Mattel...
Joi, 01 Martie 2007
Anunturile din campania neconventionala de la Graffiti BBDO, care variaza īn functie de beneficiile masinii, sunt plasate pe numeroase site-uri de specialitate si īn ziarul Romania Libera, īn februarie si martie
Joi, 01 Martie 2007
Cifra de afaceri The Group realizata īn anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, īnregistrānd o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, grup ce numara 11 companii si mai mult de 200 de oameni
Miercuri, 28 Februarie 2007
Clubul Companiilor de Relatii Publice si Daedalus Consulting au finalizat primul studiu asupra imaginii si utilizarii relatiilor publice īn Romānia, desfasurat pe baza a 200 de interviuri cu reprezentanti ai companiilor care utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze servicii de relatii publice, la nivel de director de comunicare, director de marketing sau director general
Miercuri, 28 Februarie 2007
Legat de viitorul director de creatie, Adina Sorescu - Managing Director la DDB Bucuresti a afirmat: "Nu avem un CD acum, suntem īn cautare si interviuri. Dar cu Bradutz (Florescu n.r., Director Executiv) de paza la poarta strategiei avem luxul de a avea timp sa cautam".
Miercuri, 28 Februarie 2007
Noua companie Netbridge Development pe care trec proiectele interne dezvoltate de Netbridge se va īnfiinta īncepānd cu data 1 martie 2007 si va fi condusa de Cristian Bonciu, fost Director General Adjunct īn cadrul Netbridge Investments, aceasta din urma, condusa de Cristian Petriceanu (foto), concentrāndu-se pe vānzarea publicitatii online pe Boom.ro
Miercuri, 28 Februarie 2007
Printul Mount Rushmore semnat de McCann Erickson Romānia pentru Maggi, de la Nestle a fost saptamāna trecuta īn Top5 la AdForum, clasamentul reunind saptamānal cele mai vizualizate reclame ale recunoscutei platforme de informatii globale īn industria de publicitate care contine peste 18.000 de agentii si peste 50.000 de creatii īn publicitate, din īntreaga lume
Marti, 27 Februarie 2007
Fundatia ERSTE si Erste Bank sustin competitia The Balkan Case Challenge pentru cei mai buni studenti din regiunea Europei Centrale si de Est, care studiaza dreptul, economia, stiintele politice, relatiile internationale, tehnologia informatiei sau alte discipline conexe, contul de relatii publice al Erste Bank fiind administrat de Synergy Communications
Sambata, 24 Februarie 2007
Adunarea Generala a Departamentului Internet BRAT a ales compania germana Spring GmbH drept cāstigator al selectiei de oferte organizate pentru solutia tehnice a studiului de masurare a site-urilor web
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca īn 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "īsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, īn primul trimestru al anului 2007, Finansbank Romānia īsi va schimba numele īn Credit Europe Bank Romānia, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
La capatul unei licitatii pentru īncepute īn luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfārsitul anului, dupa cum au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice de la Tempo, agentia de publicitate gestioneaza, din 2007, strategia de comunicare a companiei Arco Real, integrānd toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata īn perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atāt īn presa nationala, cāt si īn cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat īn sedinta de ieri modificarile privind publicitatea īn Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urmānd sa intre īn vigoare, pe rānd, īncepānd de peste o luna de la publicarea īn Monitorul Oficial
Miercuri, 21 Februarie 2007
"Cunoaste bine evenimentul CERF si de altfel toate evenimentele organizate de Expotek", a mai motivat selectia agentiei Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, directoarea companiei organizatoare a evenimentului IT &C
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, īn urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate īn noiembrie 2006, agentia asigurānd, īncepānd din 2007, servicii integrate de comunicare ATL, BTL si PR.
Miercuri, 21 Februarie 2007
Specialistul televiziunii RTL, producatorul german Martin Ernst va sustine un seminar īn Romānia la invitatia Casa de productie si post-productie publicitara Factor, condusa de Tino Furtuna (foto)
Miercuri, 21 Februarie 2007
iNES Group ia īn calcul dublarea cifrei de afaceri IPTV ca urmare a unei estimari de dezvoltare a serviciului de Televiziune prin IP, īn Romānia, cu un procent aflat īntre 200% si 300%, pe o piata cu un potential de 10.000 de utilizatori la ora actuala doar īn Bucuresti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:

















