Tempo a câstigat licitatia Arco Real
Joi, 22 Februarie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Tempo Advertising a câstigat contul Arco Real, la capatul unei licitatii începute în luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfarsitul anului, au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice ai agentiei de publicitate.

Obiectivul comunicarii, sustin reprezentantii agentiei, este acela de a lansa si a impune pe piata imobiliara din România o echipa de consultanti profesionisti.

Potrivit Tempo, Arco Real este o companie imobiliara înfiintata în România în 2006, care beneficiaza conform agentiei, de o experienta de peste 14 ani a grupului IPC din care face parte. Actionarii Arco Real sunt Arco Vara AS si IPC Real Estate AS, cele mai importante grupuri din domeniul imobiliar din Tarile Baltice.

În urma licitatiei de comunicare, Tempo va asigura începand din acest an servicii complete de comunicare pentru Arco Real si va gestiona strategia de comunicare a companiei, integrând toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL.

Reprezentantii de PR ai agentiei, mai spun ca Tempo a fost selectata de Arco Real, înca din faza de prospectare a pietei de comunicare din România.

“Ne-am întâlnit cu echipa TEMPO de mai multe ori înainte de a lua decizia finala”, a declarat domnul Ciprian Lopata, Managing Director Arco Real. „De fiecare data au dovedit o foarte buna cunoastere a pietei imobiliare din România dar si o întelegere profunda a nevoilor unui companii create de la zero, într-un mediu puternic concurential”.

AdPlayersFile

IPC Real Estate este o companie înfiintata în 2005 pentru investitii si dezvoltari în domeniul imobiliar în România. IPC a început primele proiecte rezidentiale în Bucuresti cu o investitie de 80 mil Eur. În 2006 compania îsi propune sa-si dezvolte portofoliul si sa se extinda si în alte orase. Actionarii companiei sunt trei parteneri - Peep Aaviksoo, Ciprian Lopata si Indrek Elhi.

Înfiintata în 1992 în Estonia, Arco Vara este, potrivit rsponsabililor de comunicare, cel mai mare grup de operatiuni în domeniul imobiliar din Tarile Baltice, prezent pe piata de brokeraj imobiliar, dezvoltare de proiecte si investitii în Estonia, Lituania, Ucraina, Bulgaria si România. Compania  este prezenta în 22 de orase, cuprinde peste 30 de filiale si are peste 300 de consultanti în toata lumea. În anul 2005, compania a înregistrat venituri de 30.4 milioane EUR si un profit de 7.4 milioane EUR.

România este cea de-a sasea tara unde grupul este prezent, dupa ce a deschis operatiuni în Estonia, Lituania, Letonia, Ukraina si Bulgaria.


PUBLICITATE: