Rezultatele cautarii dupa : "200"
Ordonare dupa: data / relevanta  
2,5 miliarde lei de la Bucovina pentru Bucovina
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
ZenithOptimedia a avut cea mai mare crestere internationala in 2005
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG,  Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
FRIENDS Advertising a incheiat 2005 cu 1,8 milioane EUR
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE,  marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Sanoma Hearst Romania scoate Cosmopolitan Magic
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Paul Renaud:
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Connex si Vodafone Impreuna despre Vodafone Family
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Campaniile "Impreuna" si "Vodafone Family" pentru prima oferta Vodafone lansata pe piata romaneasca marcheaza si prima etapa a introducerii brand-ului Vodafone in Romania
TV, TVR
A fost o graba ciudata- Serban Ciusca, Managing Director, ARBOmedia
Marti, 01 Noiembrie 2005
"Intentionam sa contestam acest rezultat" spun oficialii ARBOmedia referitor la rezultatul licitatiei TVR pentru administrarea spatiului de publicitate al celor patru canale publice pentru urmatorii trei ani
Oricarui tip de utilizator din mediul Office
Marti, 18 Octombrie 2005
Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color  4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
Da cineva mai putin?
Vineri, 14 Octombrie 2005
"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani"  afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
DDB Bucuresti a tras 5 Discovery Vodca in Norvegia
Marti, 27 Septembrie 2005
Agentia a descoperit spiritul nordului pentru Prodal chiar la el acasa, inregistrand dialogurile din spoturile TV cu doi celebri animatori de radio din Oslo
Western Union a inceput transferul premiilor
Miercuri, 21 Septembrie 2005
Campania de loialitate "Efectueaza 5 transferuri si poti castiga una din cele 5 Skoda Fabia" derulata de Leo Burnett si Starcom a dat prima Skoda Fabia din cele 5 care vor fi acordate pana la sfarsitul anului
Radio Total  pune in grila de programe o emisiune cu publicitari
Sambata, 03 Septembrie 2005
La intiativa Arbomedia, postul de radio va difuza in fiecare vineri de la ora 15:00, pe 96.9 FM ( in Bucuresti ), emisiunea "Marca de Top"  ce va contine topuri muzicale realizate chiar de catre oamenii din publicitate
Adentity comunica pentru Yacht Club Regal Roman
Vineri, 26 August 2005
Printre membrii clubului ce promoveaza sporturile nautice, agentia ii enumera pe MS Regele Mihai I, Printul Dimitrie Sturdza, Calin-Popescu Tariceanu, Sergiu Celibidache, Adrian Sarbu, George Copos sau Constantin Balaceanu-Stolnici
UniCredit Romania da credit auto pentru persoanele fizice pana la 30.000 EURO
Joi, 25 August 2005
Cu perioada de rambursare de pana la 6 ani, valoarea creditului auto lansat atat in valuta cat si in lei, variaza intre 3.000 RON si 100.000 RON, respectiv intre 1.000 EUR si 30.000 EUR
Konica Minolta investeste cu incredere in publicitate pentru film
Luni, 22 August 2005
Estimand vanzari de 2.5 milioane de unitati in 2005, compania a scos din buzunarul personajului Komi promotia "Vara asta Komi vine cu tine" semnata de United Communications si cate un film gratuit pentru fiecare film cumparat
Coca-Cola Soundwave trage patinoarul pe plaja
Joi, 11 August 2005
Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
Arbomedia a semnat pe 5 ani cu Radio Total
Miercuri, 03 August 2005
In plina campanie de promovare a leului greu in parteneriat cu Realitatea TV, postul de radio va avea incepand cu luna august lei grei din publicitate de la regia de vanzari
Bamboocheste-te prin lume!este semnata de Ogilvy NY si implementata in Romania de McCann
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Practic in Bucatarie a chemat la masa 1.128.000 de romani
Sambata, 09 Iulie 2005
Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie