DDB Bucuresti conduce Alpha Auto
Luni, 29 Mai 2006

DDB Bucuresti conduce Alpha Auto

.DDB Bucuresti conduce Alpha Auto

.DDB Bucuresti conduce Alpha Auto

.DDB Bucuresti conduce Alpha Auto

.( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

DDB Bucuresti a semnat cea mai recenta campanie pentru Alpha Bank. Potrivit reprezentantilor agentiei conduse de Adina Sorescu, campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto "este  o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini".

Promovarea Alpha Auto se desfasoara in perioada aprilie-mai pe TV, print, radio, POSM si este derulata de catre agentia de media OMD. Printre canalele media selectate se numara Pro TV & Pro Cinema; Antena 1 & 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala. Brief-ul Alpha Auto a venit in agentie pe 14 martie. Executiile au fost puse in „scena” pe 4 aprilie si sunt „on air” din 15 aprilie.

Obiective si target

Campania are ca obiectiv de marketing si vanzari cresterea vanzarilor segmentului de credite auto. Obiectivele de comunicare au fost awareness produsului Alpa Auto si ale bancii Alpha Bank. Strategia campaniei a fost condusa de Bradut Florescu, Chief Exploring Officer, DDB Bucharest.

Tinta celei mai recente campanii Alpha Auto a fost reprezentata de „persoane care isi doresc o masina sau o motocicleta noua; au un salariu lunar minim de 100 EUR/luna sau 200 EUR per familie/luna si care au implinit 21 de ani la momentul solicitarii creditului”, afirma Marius „Sam” Negrea, Creative Director, DDB Bucharest.

„Produsul ii da posibilitatea consumatorului sa aiba acces facil la achizitionarea unei masini prin eliminarea avansului care de cele mai multe ori este o piedica majora”, spun creativii agentiei de publicitate. Astfel, masina noua poate fi achizitionata de la orice dealer prin intermediul Alpha Bank, cu avans 0 si o perioada de creditare de pana la 7 ani.

Concept

„Cum in situatia de fata oricine isi poate lua masina atat de usor, nu mai exista nici un motiv sa depinzi de masinile altora: prieteni, sot/sotie, taximetristi”, motiveaza si alegerea directiei de comunicare reprezentantii DDB Bucuresti.

Strategia aleasa a fost bazata pe consumer insight-ul “E mai bine la volan decat in dreapta...”.  „Iti iei masina ta si o conduci cum vrei, cand vrei”, afirma creativii condusi de Marius „Sam”  Negrea. Produsul se adreseaza atat pietonilor cat si celor ce detin deja o masina in familie si intentioneaza s-o schimbe sau sa mai achizitioneze o a doua.

“Am plecat de la premisa ca cel mai bine e sa fii tu la volan. Iar acum poti sa faci asta pentru ca iti permiti propria masina. Si cand sfatul de a-ti lua masina vine chiar de la taximetristul care isi castiga existenta de pe urma ta, atunci poate ca e cazul sa-ti iei masina” , declara Mihai Ene, copywriter al campaniei, „posesor si conducator de masina mica” si el.

Executie

Campania este declinata in doua executii TV a cate 20 de secunde fiecare. Un client enervant de taxi, specialist in ale condusului si un tip, pasionat de masini si blonde de pe strada, dar care calatoreste pe scaunul din dreapta masinii prietenei lui aflata la volan. Ambele situatii fiind mult mai confortabile daca personajele principale s-ar afla ele insale la volanul masinii proprii.

Printul vorbeste despre ceea ce fac pietonii cand obosesc-isi iau masina cu 0% avans, iar radioul il are ca erou pe un sofer de taxi care se plange de lipsa clientilor cauzata de oferta incerdibila a creditului Alpha Auto.

AdFile INFO

Advertiser / client: Alpha Bank Romania

Brand: Alpha Bank

Produs/categorie: Alpha Auto (credit pentru finantarea cumpararii de autoturisme si motociclete noi)

Marketing Manager / Director: Melania Vlasceanu

Nume Campanie: “Alpha Auto – poti si tu sa-ti iei masina”

Data primei difuzari/aparitii: 15 aprilie 2006

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tipuri media: TV, print, radio, POSM

Durata (TV): 2x20”

Slogan/selling line: “Nu mai bine iti iei tu masina?”

Account Manager / Director: Clarisa Rosu

Strategy Director: Bradut Florescu

Creative Director: Marius Negrea

AV Director (Agency): Oana Venat

Art Director: Donald Simionoiu

Copywriter: Mihai Ene

Regizor: Razvan Marculescu

Producator: Adrian Moldovan / Razvan Sabie

Casa productie A/V: Carter Films

Editor Imagine: Carter Films (Cristian Nicolescu)

Companie editare Imagine: Carter Films

Post Productie A/V: Carter Films

Voce: Flaviu Crisan & Marius Florea Vizante

Muzica: Trust Production

Agentie Media: OMD


PUBLICITATE: