Rezultatele cautarii dupa : "home"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Noul brand engagement: Safety & Facts. 1 Milion de interactiuni social media analizate de Tribal Worldwide Romania (The Group) cu Empathy Engagement
Miercuri, 08 Aprilie 2020
 Folosind un instrument intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.
Campanie tactica La Fantana Home, de Cohn & Jansen | Ashley & Holmes
Joi, 17 Iulie 2008
Campania se desfasoara in presa: Jurnalul National, Cotidianul, Ziarul Financiar - Dupa afaceri, Business Magazin, Capital, Academia Catavencu, Biz, Tabu, Ce sentampla doctore, Good Homes, Casa si Gradina, The One.
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Piata inca nu intelege printul digital pe textile Robert Buta, Rofobit, explica la Print & Sign
Vineri, 04 Septembrie 2015
Robert Buta vine la PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde va prezenta cele trei directii de...
Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditii din trafic si meteo. Audi as your sixth sense
Marti, 24 Octombrie 2017
 Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic, fiind adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon,  avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.
Cu 157.000 cititori, Caminul anunta trei cresteri consecutive de audienta in SNA
Luni, 30 Martie 2009
 Avand o audienta de 157.000 cititori e editie, potrivit studiului SNA Focus oct'07-oct'08, incepand cu numarul lunii aprilie, revista home & deco editata de Hiparion Magazines...
Dio Boaca (Phoenix Media), Alex Baker (Retail Tech X) si Eduard Dumitrascu (ARSCM) vorbesc la Conferinta Digital Signage despre valoarea brandului prin afisajul digital
Joi, 19 Septembrie 2019
 
Work From Home cu McCann PR Teams. Ada Brutaru, Head of Digital Innovation: Tranzitia catre full-time ,,work from home a fost una rapida
Marti, 14 Aprilie 2020
,,Cu infrastructura IT existenta, cu informatiile legate de proiecte stocate in cloud si disponibile practic de oriunde, ne-a luat doar cateva ore sa ne organizam, timp in care ne-am asigurat ca aplicatia Microsoft Teams era instalata pe fiecare dispozitiv” spune sefa proiectului McCann PR Teams de implementare a...
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, GM: Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice. Am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou, mai bine stam si lucram de acasa
Joi, 16 Aprilie 2020
 Cum arata o zi de lucru WFH, la Phoenix Media?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii” Dio Boaca, Fondator si GM al companiei DOOH.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Atentie, Semafor Defect! Phoenix Media lanseaza sistemul outdoor de informare inteligenta in timp real ,,Ocoliti Intersectia
Joi, 18 Aprilie 2019
Lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti, sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” de la Phoenix Media permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui...
Unilever SCE schimba marketingul. Noul director este fostul Hochland, Dan Oprescu.
Marti, 05 Iulie 2011
Fost marketing Elite (Doncafe), in 2007, si mai apoi Hochland (2008-2011), Dan Oprescu (45 ani) a fost numit in functia de Director de Marketing al Unilever...
30 de premiate in Cannes Predictions
Miercuri, 05 Iulie 2006
Din cele 50 de lucrari compilate de reteaua Leo Burnett in cadrul proiectului Cannes Predictions din acest an, un numar de 42 au intrat in finala iar 30 au fost premiate la festivalul de publicitate Cannes Lions 2006
OMV Petrom, la Mindshare. Agentia de media din grupul WPP a castigat contul de media planning si buying al OMV Petrom pe piata din Romania
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit agentiei de media, expertii Mindshare ofera echipei OMV Petrom servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung si intregeste gama pe servicii pe care agentiile WPP le ofera...
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
2 Gold Effie, 2 Silver, 2 Bronze si 7 nominalizari pentru eficienta. Jam Session Agency, cea mai premiata agentie independenta la Effie Awards Romania 2022
Marti, 21 Iunie 2022
 La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, obtinand doua premii Gold, doua Silver, doua Bronze si 7 nominalizari pentru Tazz, ING Romania, The Home si Carrefour Romania
Beneficiarii programului Noua Casa isi pot amenaja gratuit locuinta, cu ajutorul unui specialist in design interior de la Infinity for home
Marti, 12 Iulie 2022
 Alexa Radulescu, Managing Partner Infinity for Home: ,,Ne spun ce dorinte si nevoi au si gasim impreuna o solutie potrivita, pentru ca ne dorim sa schimbam putin perceptia asupra faptului ca o colaborare cu un designer sau...
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
1 2 3 4 5 »