Rezultatele cautarii dupa : "domo"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Licitatia Domo - pentru acasa la Proximity, cu suportul grupului BBDO
Miercuri, 14 Martie 2007
Īn urma unei licitatii Domo la care au mai participat Grey, Watermelon, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends si Publicis, potrivit Gabrielei Māndrea, Marketing Manager al lantului de magazine, "coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO Romānia", a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila -...
La loc comanda! Licitatia media Domo neincheiata. Sunt mai multe selectii.
Marti, 18 Februarie 2014
La loc comanda. Licitatia media Domo nu s-a incheiat. Sunt mai multe selectii.
Estima Finance face cumparaturi 'fara nici un leu' la DOMO, cu BBDO Group si Media Investment
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Domo. Pentru īn lift.
Marti, 28 August 2007
Pe langa lantul de magazine Domo, agentia de publicitate indoor Elevate a adus in lift clienti cum sunt Napolact, UPC, KFC, Can Can, Rehau, Mediplus, Impact,  Dor De Bucovina
Lansat de fondatorul Domo, supermarketul de jucarii Toyplex are identitatea creata de Brandient
Marti, 17 Februarie 2009
 Toyplex este proprietatea lui Lorand Szarvadi, om de afaceri cunoscut prin dezvoltarea lantului de retail cu electrocasnice Domo, proiect cu care dealtfel a fost initiata si colaborarea cu Brandient
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
480.000 EUR productie de publicitate si Mari Actori Romani la Sud-Est Production
Miercuri, 09 Martie 2011
 In crestere cu aproximativ 60% comparativ cu 2009, pe langa proiecte cum sunt „Colectia mari Actori Romani” si „Povesti pentru prichindei” cu Mircea Albulescu, casa de productie condusa de Sorin Popescu are in portofoliu si proiecte recente pentru clienti de publicitate cum sunt filmarile si postproductia pentru spoturile Germanos, Greenfield, postproductie si...
Prima echipa de fotbal cu manageri de top, pe coperta unei reviste din Romania
Joi, 20 Mai 2010
Din echipa de Top manageri BIZ 10 ani:  Lóránd Szarvadi - Domo, Marco Kind - Vodafone, Florentin Tuca - Tuca, Zbarcea &...
AdPlayers prezinta Sexy Publicitatea de Business (ep. 1)
Marti, 24 Februarie 2009
 AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalista
Altex a plecat de la Initiative la Media Investment (The Group). Buget de 4-5 milioane euro.
Joi, 19 Februarie 2015
 
Pitch de creatie de sute de mii de euro pe an la Domo
Joi, 10 Martie 2011
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?

Graffiti BBDO are un nou Account Planner
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Stefan Chiritescu ( 27 ani ) a mai lucrat la Tempo Advertising, Friday&Friends si Vitrina
Ultima Ora! Licitatie de 5 Milioane EUR adjudecata. Domo a plecat de la Media Investment.
Marti, 18 Februarie 2014
Un email recent a anuntat fosta agentie si ceilalti participantii ca licitatia a fost adjudecata
Cine se foloseste de imaginea LG?
Marti, 03 Iulie 2007
In urma zecilor de sesizari telefonice primite in ultima luna de la clientii sai,  LG Electronics Romania atrage atentia asupra tentativelor de frauda prin care se cer date personale si/sau achizitionarea de cartele telefonice pre-paid, in schimbul unor premii constand in produse LG
Catalin Popa, fost Associate Creative Director Notorious, a luat o pauza de publicitate
Joi, 12 Iulie 2007
Cu 9 ani in aceeasi agentie despre care nu vorbeste de o despartire definitiva, Catalin Popa (40 de ani) este unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o companie de publicitate
Hipermarketul Auchan integreaza comunicarea cu Notorious
Luni, 26 Martie 2007
Agentia de publicitate Notorious a realizat o noua decorare interna pentru Hipermarket-ul Auchan, client cu care lucreaza incepand cu luna noiembrie 2006
Sef nou la strategia GMP. De 11 ani in comunicare, Dana Pascu este noul Head of Strategy al agentiei
Joi, 12 Octombrie 2017
 Cu o experienta de peste zece ani in strategic planning, potrivit agentiei, promovarea noul sef de strategie vine dupa ce a fost mai intai Senior Strategic Planner (2015) si mai apoi Creative & Strategic Planning Director la GMP.
Internetics mai vrea si (se) mai poate
Luni, 02 Mai 2005
Chiar daca are deja 208 de inscrieri, festivalul de comunicare digitala prelungeste intrarea in concurs pana vineri, 6 mai
De 15 ani in publicitate, s-a mutat dupa 10 ani in ultima agentie.
Vineri, 17 Iulie 2015
 
QB Promotion a angajat 350 de oameni pentru BTL-ul CokeLive
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia QB Promotion a implementat strategia BTL a primei editii a festivalului CokeLive care s-a desfasurat pe Insula Lacul Morii in perioada 22-23 iunie in Bucuresti
1 2 3 »