(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Domo a ales agentia Proximity cu suportul grupului BBDO Romnia, a declarat pentru AdPlayers, Gabrielei Mndrea, Marketing Manager al lantului de magazine. Miscarea contului de comunicare a avut loc n urma unei licitatii ncheiate la sfrsitul lunii februarie la care, potrivit oficialului de marketing Domo, au mai participat agentiile de publicitate Grey, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends, Publicis si Watermelon.
Coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO Romnia, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila, Director Executiv Proximity .
Am fost cel mai aproape de viziunea Domo despre brand, comunicare, categorie. Si am oferit o solutie de management al contului care sa poata tine pasul cu ritmul alert si cerintele Domo, a adaugat oficialul Proximity. E nsa n acelasi timp si o provocare, pentru ca va trebui sa dovedim ca parerea pe care am facut-o n pitch se va regasi n relatia de fiecare zi si n produsul creativ pe care l vom livra.
Terchila mai este de parere ca expertiza Proximity pe dezvoltare si implementare de strategii complexe in-store, creativitatea solutiilor propuse si forta unui grup de comunicare ce aduna cei mai talentati si experimentati oameni de pe piata sunt reteta perfecta pentru a servi ct mai bine interesele marcii si afacerii Domo.
Domo reprezinta, n primul rnd, un alt exemplu de cum stim sa integram acele discipline relevante din cadrul grupului pentru a dezvolta cele mai eficiente solutii de comunicare, subliniaza executivul Proximity. n al doilea rand, reprezinta o oportunitate de a ne demonstra ca suntem buni pe un domeniu att de provocator ca retailul.