Rezultatele cautarii dupa : "metro"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Multi vor sa porneasca o afacere. Putini fac pasul. Studiu Metro, de Ziua Afacerii Tale
Marti, 10 Octombrie 2017
„Studiul International privind Afacerile Independente", realizat de METRO a fost efectuat ca parte a celei de-a doua editii a evenimentului Ziua Afacerii Tale, un proiect al retelei cash & carry ce va avea loc pe data de 10 Octombrie 2017. Ziua Afacerii Tale vizeaza toate afacerile independente si implicit cele 21 milioane de clienti profesionisti METRO.
Metro la HDH, ACME si THOR Systems
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Proiecte de packaging marca proprie Metro, la Lemon Studio
Marti, 10 August 2010
 De la inceputul anului si pana in prezent, agentia de publicitate se ocupa de o parte din serviciile de packaging marca proprie ale Metro, pentru care a realizat in jur de 50 de proiecte pentru Fine Food si Sigma
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
V+O Communication face PR pentru noul catalog IKEA
Joi, 23 August 2007
Prezenta in Romania incepand din 2006, din portofoliul V+O Communication Romania fac parte companiile: COSMOTE Romania, Germanos Romania, Romtelecom, IKEA, Microsoft, Coca-Cola, METRO si  real,-
2 din 3 afaceri independente nu au un web-site. Own Business Study METRO 2018, de Ziua Afacerii Tale
Miercuri, 10 Octombrie 2018
 Derulat si in Romania, studiul international Metro releva faptul ca afacerile independente au nevoie de mai multa vizibilitate
IMAS si Mercury Research au câstigat licitatia pentru Audienta Radio 2008-2011
Miercuri, 19 Septembrie 2007
La concurs au participat 3 competitori: IMAS – Marketing si Sondaje, Mercury Reseach si consortiul Metro Media Transilvania - INSOMAR
SNA testeaza chestionarul prin Computer Assisted Personal Interview
Joi, 16 Octombrie 2008

Realizat de Metro Media Transilvania proiectul isi propune sa identifice posibilele efectele pe care le poate produce noua metoda de culegere a datelor asupra rezultatelor SNA

Grupul Saatchi & Saatchi România a numit CFO nou
Marti, 06 Martie 2007
De la 1 martie, Andrei Bica (foto) este Chief Financial Officer al grupului prezidat de Radu Florescu, dupa ce a fost Tax & Treasury Manager la Metro Cash & Carry Romania
METRO  sustine afacerile independente in campania Miracolul Afacerii Tale
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
METRO sarbatoreste antreprenorii si afacerile independente cu Ziua Afacerii Tale 2017
Luni, 18 Septembrie 2017
 Lansat anul trecut, evenimentul se va desfasura in a doua zi de marti a lunii octombrie, in toate tarile in care compania este prezenta.
Reteaua LaDoiPasi, dezvoltata de retailerul METRO Cash & Carry, a atins obiectivul de 1000 de magazine la nivel national
Vineri, 06 Septembrie 2019
 ,,Vom continua expansiunea la nivel national, motivati de dorinta de a sprijini si alti antreprenori in dezvoltarea unor afaceri sanatoase, dar si de cresterea interesului clientilor fata de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, sef departament retail la METRO Cash & Carry Romania
Campanie aniversara METRO 25 de ani in Romania. „Povestea METRO esti TU. De 25 de ani”.
Miercuri, 29 Septembrie 2021
„Aceasta aniversare este dedicata tuturor colegilor nostri din METRO, pentru ca ne-au oferit oportunitatea de a lucra zilnic cu oameni implicati si talentati. Clientilor nostri pentru faptul ca ne-au acordat toata increderea lor si partenerilor si furnizorilor nostri pentru expertiza cu care ne-au ajutat sa satisfacem cele mai...
Top Piata FMCG 2014. Cresteri si scaderi de la sute de milioane la miliarde de lei
Luni, 30 Iunie 2014
 Cu cifre de afaceri de la 1 miliard de lei (Heineken Romania, P&G, Agrana, Bunge);  la 4 miliarde de lei (Carrefour, Metro, Auchan) sau chiar 7 miliarde lei (BAT, Kaufland),  evolutia companiilor FMCG prezente in cel mai recent Top Piata FMCG din acest an sunt fara indoiala un indiciu relevant in constructia bugetelor de marketing si comunicare pe care le-am vazut in anul...
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Iepurasul de Paste este real,-!
Luni, 17 Aprilie 2006
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Prima echipa de fotbal cu manageri de top, pe coperta unei reviste din Romania
Joi, 20 Mai 2010
Din echipa de Top manageri BIZ 10 ani:  Lóránd Szarvadi - Domo, Marco Kind - Vodafone, Florentin Tuca - Tuca, Zbarcea &...
Metro si Coca-Cola au câstigat Piata
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au câstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate în cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment  organizat de revista Piata
1 2 3 4 »