2 din 3 afaceri independente nu au un web-site. Own Business Study METRO 2018, de Ziua Afacerii Tale
Miercuri, 10 Octombrie 2018

Credit: Ziua Afacerii Tale, METRO / Porter Novelli

Derulat si in Romania, studiul international Metro releva faptul ca afacerile independente au nevoie de mai multa vizibilitate

Sumar:

●            METRO a realizat Studiul International privind Afacerile Independente, care arata cat de apreciate sunt acestea de consumatori: 42% dintre respondentii romani au afirmat ca afacerile independente au o contributie majora in economia locala. Doar 10% au afirmat acelasi lucru despre afacerile non independente.

●            Cu toate acestea, studiul arata ca afacerile independente nu au vizibilitate in randul consumatorilor din Romania - atat online, cat si offline. Ziua Afacerii Tale, creata de METRO, ofera o platforma eficienta pentru rezolvarea acestei probleme.

●            Proprietarii de afaceri independente se asteapta sa fie sprijiniti de guvern: 58% dintre antreprenorii din Romania intervievati au spus ca reducerea si simplificarea impozitarii ar contribui semnificativ la prosperitatea afacerilor pe care le detin.

adplayers. info

ZiuaAfaceriiTale.ro

Avand drept obiectiv sa fie „Campionul Afacerilor Independente”, reteaua de magazine METRO a initiat „ZIUA AFACERII TALE” („OWN BUSINESS DAY”), o zi dedicata proprietarilor de afaceri si realizarilor lor. Toate afacerile participante si ofertele exclusive pentru Romania, dar si mai multe informatii despre eveniment pot fi gasite pe ZiuaAfaceriiTale.ro.

Pentru a cunoaste in profunzime experientele proprietarilor de afaceri si modul in care percepe publicul afacerile independente, METRO a initiat Studiul privind Afacerile Independente (Own Business Study), un studiu reprezentativ cuprinzand 10.000 de respondenti din zece tari. Pe baza concluziilor din 2017, a doua etapa a studiului, care a avut loc in 2018, vizeaza mai indeaproape:

Ce gandesc oamenii din intreaga lume despre afacerile independente, cum privesc proprietarii de afaceri independente propria experienta sau cum poate sustine statul afacerile independente de ce anume mai este nevoie pentru a sustine afacerile independente.

Perceptia afacerilor independente

Astfel, cea de-a doua editie a Studiului Afacerilor Independente realizat de METRO isi propune o mai buna intelegere a business-urilor antreprenoriale din intreaga lume. Avand ca punct de plecare rezultatele studiului din 2017, anul acesta METRO s-a concentrat pe analiza perceptiei consumatorilor asupra afacerilor independente, experienta proprietarilor, dar si pe sustinerea pe care o pot oferi structurile guvernamentale. METRO a desfasurat studiul in 10 tari, pe o baza de 10.000 de respondenti, dintre care 1.500 de proprietari de afaceri. In Romania, esantionul a cuprins 1.000 de respondenti, inclusiv 150 de antreprenori.

„Misiunea METRO este aceea de a deveni Campionul Afacerilor Independente, iar acest studiu ne dezvaluie de fiecare data informatii de valoroare despre cum putem contribui, atat noi, cat si autoritatile locale, la succesul lor" a declarat Roland Ruffing – CEO METRO Cash & Carry Romania.

"Cu ocazia Zilei Afacerii Tale, am construit o platforma special dedicata antreprenorilor care doresc sa isi promoveze afacerea intr-un mod inedit. I-am incurajat sa isi spuna povestea si sa lanseze oferte speciale pentru clientii lor. Mii de afaceri s-au implicat in aceasta initiativa”, a mai spus excutivul Metro.

Rezultatele sunt prezentate in cadrul Studiului privind Afacerile Independente realizat de METRO cu ocazia evenimentului Ziua Afacerii Tale, cu participarea a 10 tari: Romania, Cehia, Franta, Germania, India, Italia, Portugalia, Rusia, Spania si Turcia.

Cele mai importante concluzii, Own Business Study, Metro 2018 :

Proprietarii afacerilor independente se confrunta cu multe provocari, dar au o idee clara despre cum pot fi sustinuti

Antreprenorii se confrunta cel mai des cu obstacole economice si birocratice, dintre care cele mai importante sunt valoarea impozitelor (44%), situatia economica a tarii in care activeaza (39%) si siguranta financiara (18%). Multi dintre proprietari stiu care sunt solutiile pentru rezolvarea acestor probleme, mai mult de jumatate (58%) considerand ca guvernul ii poate sustine mai mult prin reducerea si simplificarea impozitarii.

Consumatorii stiu ca afacerile independente sunt punctul de sustinere al economiei si comunitatii locale


Studiul METRO arata ca afacerile independente sunt respectate in toata lumea. In Romania, conform unui procent de 42% dintre consumatorii respondenti, antreprenorii au o contributie majora in economia locala.

Prin comparatie, doar 10% au afirmat acelasi lucru despre afacerile non independente. De asemenea, 38% dintre consumatori cred ca afacerile independente sunt importante pentru diversitatea comunitatii in care traiesc. Doar 10% cred ca acest lucru se aplica afacerilor non-independente.

Consumatorii isi arata apecierea fata de afacerile independente mai ales prin comportamentul de cumparare: 31% dintre respondenti prefera sa achizitioneze produse de la afaceri independente, de patru ori mai multi fata de cei care frecventeaza afaceri non-independente (7%).

Motivele sunt variate: pentru sustienerea comunitatii locale (40%), pentru ca apreciaza calitatea mai buna a serviciilor (39%) sau pentru ca prefera sa cumpere de la oameni pe care ii cunosc (39%).

Afacerile independete nu au vizibilitate – doua treimi dintre ele nu au un site

Studiul Afacerilor Independente arata aprecierea si sustinere pe care consumatorii le ofera micilor antreprenori. Totusi, un procent covarsitor de 69% dintre romani se confrunta cu dificultati in accesarea afacerilor independente.

Acest lucru este cauzat de lipsa de vizibilitate: 79% dintre consumatori au declarat ca nu sunt expusi la destule reclame ale afacerilor independente, in timp ce 74% dintre respondenti afirma ca afacerile independente nu au prezenta online.

Marturie sta faptul ca doar putin peste jumatate dintre proprietarii intervievati au conturi de social media (51%) si doar 33% au site propriu, desi majoritatea (90%) recunosc ca instrumetele digitale sunt importante pentru promovarea afacerii.

De asemenea, 64% dintre antreprenori declara ca nu au avut suficient de multi clienti in ziua deschiderii afacerii pe care o detin.

„Este minunat sa vedem ca afacerile independente sunt apreciate in intreaga lume. Studiul confirma rolul lor esential pentru oameni, comunitatile si economiile locale, lucru pe care METRO l-a sustinut inca de la startul initiativei Ziua Afacerii Tale. Familiaritatea dintre consumator si comerciant este un punct central pentru construirea incredererii si, mai departe, promovarea afacerii prin opiniile clientilor. Dar acesta nu este singurul instrument de marketing de luat in considererare,” spune  Marina Zara – Head of Marketing & Communication METRO Cash & Carry Romania.

METRO ofera partenerilor numeroase instrumente si servicii pentru a-si creste gradul de vizibilitate si pentru a atrage noi clienti. In 2016, METRO a initiat pentru prima data Ziua Afacerii Tale, sarbatorita in fiecare an in a doua marti din octombrie. Este o zi in care METRO ofera recunostinta proprietarilor de afaceri independente si realizarilor acestora.

Afaceri de 37 Miliarde EUR in 35 de tari

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, METRO a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde €. Compania ofera solutii personalizate pentru a satisface nevoile clientilor sai atat la nivel regional, cat si la nivel international. Bazandu-se pe forta diviziilor sale de vanzari METRO/MAKRO Cash & Carry si Real, precum si pe serviciile de livrare si initiativele de digitalizare, METRO stabileste standarde pentru viitor: orientare catre client, solutii digitale si modele sustenabile de afaceri. Informatii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.

Mai mult in Business, Management, Research, Cercetare


PUBLICITATE: