Rezultatele cautarii dupa : "panouri publicitare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Joi, 25 Octombrie 2018
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
Adio panouri si prisme publicitare ilegale. Gabriela Firea pune la zid ilegalitatile din afisajul stradal si anunta Regulamentul privind publicitatea in Capitala
Vineri, 23 Martie 2018
 „Oricine vrea sa isi monteze o prisma, un trepied, un banner, un panou... nimeni nu il intreaba nimic, nu il intreaba de sanatate, are - n-are voie, sunt indeplinite conditiile de siguranta? Nimic! Pur si simplu este haos in acest domeniu", a spus Gabriela Firea, potrivit anuntului preluat de...
In anul 12 pe piata outdoor, initial regionala AAM Group tinteste in top acoperire nationala
Marti, 28 Martie 2017
 "In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Ce publicitate vrea sa vanda Romtelecom?
Vineri, 29 Ianuarie 2010
 Regia de vanzari care ar urma sa fie selectata in curand va avea de vandut publicitate TV pe Romtelecom Dolce, publicitate OOH pe cladiri sau pe noi cabine telefonice cu panouri...
Noul spot TV Dorna semnat de McCann Erickson
Miercuri, 13 Mai 2009
 Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film
Scholz & Friends si Lowe & Partners, pentru alegerile in Parlamentul European
Marti, 17 Martie 2009
 Autorii comunicarii promit in cele 27 de state membre ale Uniunii Europene cea mai mare campanie de mobilizare la vot, pentru alegerile ce vor avea loc intre 4 si 7 iunie
75 de sali de fitness in portofoliul Indoor Media
Vineri, 08 Februarie 2008
Compania de indoor advertising din trustul MediaPro si-a extins portofoliul de locatii cu centrul de fitness si wellness LarKoti, din Bucuresti
Divizia Indoor de la MediaPro are 3 ani
Joi, 29 Noiembrie 2007
Indoor Media, divizia de publicitate indoor a trustului MediaPro, detine 2200 de panouri publicitare, Top Fitness TV - o retea de 120 palsma display-uri in cluburile de fitness si Top Cinema TV – reteaua de plasma display-uri din cinematografe
Taxi Advertising controleaza 40% din piata de publicitate in taxi din Bucuresti
Joi, 24 Mai 2007
Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, potrivit informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate Taxi Ad, furnizat de compania Taxi Advertising
Acces liber la blogul Leo Burnett
Marti, 08 Mai 2007
Intitulat 360 Digest, blogul este actualizat zilnic si este destinat clientilor Leo Burnett si publicului pasionat de domeniul comunicarii
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Dupa Euromedia, Epa a preluat si compania de outdoor Beta Cons
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Paste Fericit !
Vineri, 29 Aprilie 2005
Publicitatea, inscrierile AdOr 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti