Metro si Coca-Cola au câstigat Piata
Luni, 30 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Metro si Coca-Cola au câstigat PiataCoca Cola HBC este producatorul preferat de cei mai multi dintre comercianti, iar Metro Cash & Carry este comerciantul cel mai bun, dupa aprecierile principalilor furnizori de bunuri de larg consum exprimate în cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment organizat de revista Piata in parteneriat cu Metro, QAB, Aldis si MEMRB.

Potrivit organizatorilor, câstigatorii premiilor si mentiunilor au fost stabiliti pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri: 1.500 de comercianti au desemnat laureatii categoriilor rezervate producatorilor si distribuitorilor de bunuri de larg consum, în timp ce 150 de directori de vânzari ai marilor producatori au desemnat câstigatorii din rândul comerciantilor. Cresterea cifrei de afaceri în 2005 fata de 2004 a fost criteriul de departajare pentru cele mai dinamice lanturi comerciale.

Pe lânga cele 2 mari premii, distinctiile pentru cele mai bune produse noi au fost atribuite companiilor Elite (alimentar), Unilever (nealimentar) si Coca Cola HBC (bauturi).

Câstigatorii la categoria “Cea mai eficienta promotie” au fost Star Foods (alimentar), Unilever (nealimentar) si QAB (bauturi). Star Foods a primit si un premiu, pentru cea mai buna initiativa de trade marketing la un produs alimentar, ceilalti doi laureati ai acestei categorii de premii fiind P&G (nealimentar) si Coca Cola HBC (bauturi).

Transilvania General a  fost premiata pentru cea mai buna distributie, mentiuni primind deasemenea Interbrands si Coca Cola HBC.

Reteaua de magazine Interex a castigat premiul pentru cel mai dinamic comerciant, iar Rewe Romania si Selgros au primit mentiuni.

Cele mai bune initiative ale comerciantilor pentru consumatori au fost cele ale Metro cash & carry (premiu), alti doi jucatori - Romania Hypermarche (Cora) si Kaufland, primind mentiunile întrecerii.

Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum au fost organizatede catre Piata în parteneriat media cu Hotnews, agentia de stiri NewsIn, posturile Radio Total si Radio Romania Actualitati, ziarul Cotidianul si postul TV The Money Channel.

Piata face parte din portofoliul Business Publishing Group (BPG), editor care mai detine publicatiile Food & Bar Magazine si Pharma Business.

AdPlayersFile

Metro si Coca-Cola au câstigat Piata

.

Francois Oliver, Managing Director al Metro, Diploma si Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din retailul modern, câstigate de Metro Cash & Carry Romania.

Metro si Coca-Cola au câstigat Piata

.

Alexandra Gatej (foto dreapta), Presedinte Unilever SCE, primeste Premiul pentru cea mai eficienta promotie, înmanat de Francois Oliver (foto stanga), Directorul Metro Romania.

.Metro si Coca-Cola au câstigat Piata

Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor atribuit Coca Cola HBC este primit de Doru Rusanescu (foto dreapta)


PUBLICITATE: