Rezultatele cautarii dupa : "2015"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
4 Bronze Lions Vodafone pentru McCann Romania. Unul la “Cea mai premiata idee din grupul Vodafone
Joi, 25 Iunie 2015
 4 Bronze Lions 2015 si 21 in total in festivalul CannesLions pentru McCann Romania
Saatchi & Saatchi trece sub Publicis Groupe. Clientii raman la Radu Florescu, cu o agentie independenta.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 Publicis Groupe anunta transferul brand-ului Saatchi & Saatchi catre compania consolidata Publicis Groupe Bucuresti, incepand cu 1 ianuarie 2015, data de la care cu un nume ce va fi anuntat ulterior, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si...
15 premii pentru design de ambalaj romanesc la Pentawards. Exclusiv adplayers.
Marti, 11 Octombrie 2016
 ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
Tipareste de un sfert de secol. Cu 27,6 Mil.EUR anul trecut, Infopress Group vrea 32 Mil. EUR in 2015.
Luni, 11 Mai 2015
 La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015
Joi, 30 Iulie 2015
 Potrivit Raportului Financiar pe T2 2015, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015.

Cum a fost 2014? 1,5 Mil EUR, in crestere cu peste 50% la Infinit Solutions si o agentie de 400.000 EUR
Luni, 12 Ianuarie 2015
 “In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Fosta Grivco/Antena Group si anterior KPMG, Aura Zaharia va conduce finantele Pro TV
Miercuri, 07 Ianuarie 2015
 Aura Zaharia se alatura echipei PRO TV in functia de CFO, incepand cu 6 ianuarie 2015.
Audientele TV 2012-2015 vor veni de la Kantar Media
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015
Packaging romanesc premiat si la Pentawards 2015
Vineri, 02 Octombrie 2015
Consultantii de brand de la AMPRO au castigat Silver Award, iar cei de la  INSUS au fost distinsi cu Bronz la Pentawards 2015, dupa premiile de anul trecut adjudecate de Remark, Brandient si AMPRO

2.560 de clienti in publicitatea online in 2015. Numarul investitorilor s-a dublat.
Joi, 11 Februarie 2016
 Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
Crestere cu 23% si nou maxim istoric trimestrial pentru publicitatea digitala in SUA: 15 Miliarde USD.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.
Ultimele zile de inscrieri in concursul pentru cea mai inspirata pereche Agenda si Calendar 2015
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Competitia nationala pentru crearea celui mai inspirat, simpatic si eficient cuplu Agenda & Calendar de birou pentru 2015 este organizata de Bucharest Design Center in parteneriat cu Antalis
Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
Joi, 10 Martie 2016
 Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
Bugetul de media Hochland, la Starcom MediaVest. The Group a pierdut un client de 3-4 Mil. EUR
Marti, 27 Ianuarie 2015
 
Aproape 1 milion de euro in publicitate online pe segmentul parenting
Miercuri, 15 Iulie 2015
 
Intersnack la McCann, dupa 7 ani cu The Group. Buget de 0,8-1,5 Milioane euro.
Miercuri, 28 Ianuarie 2015
 Dupa 7 ani de lucru cu media The Group (Media Investment), bugetul de media Intersnack (Chio) a fost adjudecat de divizia de media de la...
Seful MRM Bucharest, israelianul Nir Refuah, in juriul New York Festivals 2015
Joi, 18 Decembrie 2014
 Nir Refuah, Chief Innovation Officer, McCann Erickson CEE si General Manager,  MRM Bucharest a fost ales in juriul New York Festivals 2015, International Advertising Awards
Publicitatea din Romania n-a intrat in competitie cu agentiile internationale la Epica Awards
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 
3.220 de bilete, 2.768 de participanti si 67% romani la ICEEfest 2015
Sambata, 20 Iunie 2015
 3.220 de bilete, 2.768 de participanti la evenimente si 67% romani au fost la Interactive Central and Eastern Europe Festival - ICEEfest 2015.
1 2 3 4 5 »