Rezultatele cautarii dupa : "fantana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 ARSC a premiat cele mai bune initiative de dezvoltare urbana la Gala Smart City Awards. Trofeul pentru Comunicarea Inovatiei, castigat de Confident Agency.
Luni, 08 Aprilie 2024
 ARSC a premiat cele mai revolutionare initiative din domeniul dezvoltarii urbane, sustenabilitatii si transformarii digitale. Au fost acordate 39 de premii pentru 8 categorii, pe sectoare variate de activitate, de la mobilitate, transport urban, dezvoltare si infrastructura, inclusiv securitatea datelor si...
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Bucurestiul are Cel Mai Lung Sir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, recunoscute de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy).
Joi, 29 August 2019
 La aproape un an de la inaugurarea Fantanilor Urbane din Piata Unirii si de la lansarea spectacolului de apa, muzica si lumini “Simfonia Apei,” acestea au fost recunoscute, omologate si publicate drept Cel Mai Lung Șir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, de catre Academia Recordurilor...
Apa Nova si Primaria Capitalei au lansat la Fantanile Urbane din Piata Unirii noua editie a spectacolului de apa, muzica si lumini SIMFONIA APEI
Luni, 06 Mai 2019
Incepand de sambata, 4 mai, Fantanile Urbane din Piata Unirii- unul dintre cele mai importante puncte de atractie ale orasului, care plaseaza Bucurestiul pe harta destinatiilor turistice din Europa, readuce un nou sezon de spectacole in zilele de weekend (de vineri pana duminica) pana la finalul lunii octombrie.
McCann Erickson gazduieste lansarea festivalului de arta digitala Print Art Fest
Miercuri, 15 Decembrie 2010
 Evenimentul va avea loc vineri, 17 decembrie, incepand de la 7 p.m. in garajul McCann Erickson (str. Jules Michelet, nr 18  - langa...
100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
La Fantana si Pastel Group - locul 3 la Best promotion of healthy hydration, EBWA Aqua Awards
Luni, 15 Februarie 2010
 „Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, a spus Ana-Maria Gate, Director de Marketing, La Fantana
Cocoon a dezvoltat designul de ambalaj Cedar ( Hochland )
Marti, 02 Februarie 2010
 Prezenta pe piata din Romania din iunie 2007, compania Cocoon a dezvoltat pana in prezent proiecte pentru clienti si marci cum sunt Nestle, Hochland, La Fantana, Farmec, Star Foods,...
Rusu+Bortun comunica: 17 clienti in 5 luni
Vineri, 24 Octombrie 2008
Potrivit agentiei, printre clientii Rusu+Bortun Brand Growers™ se numara Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup), Centrofarm,...
Campanie tactica La Fantana Home, de Cohn & Jansen | Ashley & Holmes
Joi, 17 Iulie 2008
Campania se desfasoara in presa: Jurnalul National, Cotidianul, Ziarul Financiar - Dupa afaceri, Business Magazin, Capital, Academia Catavencu, Biz, Tabu, Ce sentampla doctore, Good Homes, Casa si Gradina, The One.
4 oameni noi de Client Service la Cohn&Jansen / Ashley Holmes
Joi, 14 Februarie 2008

Agentia de publicitate are 4 oameni noi pentru clienti: Ina Olaru (Account Director), Emilian Cristescu (Account Director), Sergiu Machidon (Account Manager) si Carmen Marin (Account Executive).

Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Cohn & Jansen - Ashley la registru
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
Millenium Communications lanseaza Grupul Doi
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)