Intersnack la McCann, dupa 7 ani cu The Group. Buget de 0,8-1,5 Milioane euro.
Miercuri, 28 Ianuarie 2015
 adplayers.ro

Dupa 7 ani de lucru cu media The Group (Media Investment), bugetul de media Intersnack (Chio) a fost adjudecat de divizia de media de la McCann, urmand sa lucreze din 2015 cu UM (Universal McCann), potrivit unor surse adplayers din piata de media.

Contactat de catre adplayers, Mihai Trandafir, directorul diviziei de media UM de la McCann a confirmat informatia, insa nu a dezvaluit ordinul de marime al bugetului de media. „Lucram deja pentru client, dar nu va pot oferi mai multe detalii” a declarat Mihai Trandafir, pentru adplayers.

Estimat la un buget de media de 0.8-1,5 Milioane de euro, Intersnack (Chio) paraseste portofoliul holdingului de companii fondat de Zoltan Szigeti, Mihaela Nicola si Bogdan Nicola dupa o licitatie desfasurata in a doua jumatate a anului trecut.

Cu 7 ani de lucru impreuna si unul dintre cei mai vechi clienti ai The Group, mutarea Intersnack din 2015urmeaza pierderii unui alt buget de media longeviv - Hochland, care a plecat la Starcom MediaVest dupa 3 ani alaturi de grupul condus de Szigeti.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: