Crestere cu 23% si nou maxim istoric trimestrial pentru publicitatea digitala in SUA: 15 Miliarde USD.
Luni, 14 Decembrie 2015


Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In  T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.

adplayers. Iulian Toma

Publicitatea Digitala in SUA a atins un nou maxim istoric trimestrial: 15 Miliarde USD in al treilea trimestru 2015, potrivit unui raport publicat zilele trecute de Iab US realizat cu sprijinul PwC.

Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In  T3 2014, acestea se situau la 12,2 Miliarde USD.

Evolutia cheltuielilor de publicitate digitale in trimestrul al treilea 2015 sunt in crestere cu 5% comparativ trimestrul al doilea, cand raportul Iab / PwC inregistra cheltuieli de 14,3 miliarde USD.

“Cifrele arata ca digitalul reprezinta o realitate critica a mixului de marketing” a spus David Silverman, Partner la PwC US. Oficialul mai apreciaza ca investitorii au inteles ca experienta digitala ofera audientele de care marcile au nevoie, indiferent de mediu sau momentul zilei.

Mai mult in Interactive

 


PUBLICITATE: