Rezultatele cautarii dupa : "13c"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
18 agentii si 132 inscrieri romanesti la Golden Drum
Luni, 05 Octombrie 2015
Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).

Spectatori de 132 Milioane USD la Cenusareasa. 40.000 de copii mari si mici in Romania
Joi, 19 Martie 2015
 
Hyperpiata:  zilnic, sute de mii de clienti la Cora, Carrefour si galerii comerciale
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat în luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins între 198.173 persoane - în toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - în toata...
TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Luni, 01 August 2011

Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).

23
Casa Lux a  mai tras o carticica in 150.000 de exemplare
Joi, 09 Iunie 2005
Pe langa  "Dulceturi si deserturi din fructe" editorul mai pregateste in seria Carticica Practica aparitiile "Slabeste cu mine" pe 15 iulie si "Camara ta bogata" pe 25 august
Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
132.000 de plicuri au indeplinit dorintele Amigo pentru 133.000 USD
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Da cineva mai putin?
Vineri, 14 Octombrie 2005
"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani"  afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
Opt campanii KFC, Vodafone si Coca-Cola i-au adus MRM // McCann Romania 13 premii si titlul de Agentia Anului la Internetics 2018
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are...
Arctic Diffusion - eaza frigider european
Luni, 11 Iulie 2005
Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
3 din 4, norocoase. A treia oara in patru ani McCann Worldgroup este Reteaua Anului la Golden Drum
Luni, 24 Octombrie 2016
 Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
Zeci de controale BRAT in tipografii. Tiraje ridicate de editori inainte de verificari. Vezi cine si cat?
Vineri, 03 Februarie 2012
 Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Agentia Anului, 3 Gold Internetics si 3 Silver Internetics pentru MRM // McCann Romania
Miercuri, 23 Noiembrie 2016
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat in competitia industriilor creative digital
Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta
Luni, 18 Aprilie 2005
In mediul urban, pe editie, Practic in Bucatarie are 1.115.000 de cititori, Casa Lux - 356.000, Practic idei - 546.000, iar Casa de Vacanta un numar de 110.000 de cititori
Fondatorul Wikipedia vine in Romania la McCann/Thiess. Sponsori:Vodafone, BRD si ProTV.
Vineri, 04 Martie 2016
 La 15 ani de la lansarea Wikipedia, Jimmy Wales - fondatorul celei mai accesate enciclopedii online, vine pentru prima oara in Romania, pe 22 martie, in cadrul McCann/ Thiess Conferences
14 institutii de invatamant vor beneficia de echipamente IT prin “Intra in cercul solidarITatii”
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Din cele peste 70 de organizatii care s-au inscris pentru a primi echipamente IT reconditionate, majoritatea a fost reprezentata de scolile din mediul rural
Jumatate de milion de vizualizari pentru un produs imposibil de cumparat Mega Image
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
1 2 »