Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta
Luni, 18 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Revista Practic in Bucatarie are o audienta de 1.115.000 de cititori pe editie, conform ultimelor rezultate din Studiul National de Audienta (SNA) citate de catre editor, revista Practic in bucatarie devine, dupa cum spun reprezentantii Casa Lux, editorul revistei “liderul traditional al topului de audienta la reviste” si “cea mai citita publicatie din intreaga presa din Romania”.

Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta

Cele mai recente rezultate ale Studiului National de Audienta au fost livrate la sfarsitul saptamanii trecute  si se refera la perioada de masurare 2 februarie 2004 – 30 ianuarie 2005. Studiul a fost realizat pe un esantion  reprezentativ pentru populatia Romaniei din centrele urbane cu mai mult de 50.000 locuitori si varsta intre 14 si 64 ani, reprezentand 6.224.130 de persoane.

Potrivit editorilor Practic in Bucatarie, lunarul de buzunar a inregistrat o crestere de 24.000 de cititori in comparatie cu valul precedent. Oficialii mai arata ca titlul “continua tendinta de crestere a audientei revistei in randul persoanelor cu venituri peste medie (147.000 de cititori castiga peste 7 milioane de lei, fata de 132.000, respectiv 120.000 in ultimele doua transe SNA), educati (312.000 au absolvit o facultate sau un colegiu postliceal) si cu nivel social ridicat (255.000 de cititori cu statut social AB – manageri, directori si profesionisti, specialisti)”.

Dupa cum spun editorii, cel mai recent val de audienta mai arata ca “Cititorii revistei Practic in bucatarie sunt in special femei (78.5%), cu varsta medie de 37 de ani, 265.000 traiesc in Bucuresti si 377.000 in orase cu peste 200.000 de locuitori” si ca de asemenea “din populatia urbana cu varste cuprinse intre 14 si 64 de ani, un roman din sase citeste Practic in bucatarie”.

Evidentiat prin costul pe mia de cititori (CPM intalnit si sub numele CPT), costul audientei Practic in Bucatarie este de 3,5 euro la 1000 de cititori, mai afirma editorii Practic in Bucatarie.

Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta

Despre Casa Lux, un alt produs al aceleeasi case de editura, oficialii spun ca “isi consolideaza statutul de leader in domeniul revistelor de decoratiuni, si pozitia de top in sectorul, mai larg, al revistelor glossy, atat prin audienta record, cat, mai ales, prin profilul socio-demografic al cititorilor”.

Potrivit aceleasi surse ”Cu 356.000 de cititori, Casa Lux se mentine pe locul 8 intre toate revistele lunare. Revista Casa Lux este citita de populatia activa, bogata si instruita: 42.000 de cititori (12%) au un venit mediu lunar mai mare de 300 de euro, in timp ce media pe tara este de 3.6%”.

Vorbind despre profilul audientei, editorii Casa Lux mai spun ca “39.9% dintre cititori provin din familii cu categoria sociala AB  (fata de 24% in media populatiei), 34% sunt bucuresteni si 32% locuiesc in orase cu peste 200.000 de locuitori” si ca “dintre toti romanii cu venituri mari de peste 300 de euro, 15.7% citesc Casa Lux”. Revista Casa Lux are un CPT de 8 euro, spun editorii revistei.

Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta

Revista Practic idei, dupa cum au declarat editorii de la Casa Lux,  este “un alt mare succes de piata al Trustului Casa Lux”. Potrivit acestora revista “ocupa locul 3 intre revistele lunare, cu 546.000 de cititori, ramanand cea mai vanduta si cea mai citita revista de amenajari din Romania”.

“Practic - Idei are un public tinta educat (179.000 au absolvit o forma de invatamant superior, invatamant postliceal sau colegiu), cu nivel social ridicat (145.000 cu statut social AB) si cu venituri medii si mari (94.000 de cititori cu venit personal net declarat de peste 7 milioane de lei lunar, cu 7.000 mai multi fata de datele din urma cu 3 luni)” afirma editorul.  Practic – Idei are un cost pe mia de cititori cu 3.57 euro incheie oficialii.

Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta

Casa de Vacanta, un alt titlu editat de Casa Lux, “isi reconfirma pozitia de publicatie care se adreseaza in principal unui public cu un statut social foarte ridicat si cu venituri mari” spune editorul. “Astfel, dintre cei 110.000 de cititori ai revistei Casa de vacanta, 12.5% castiga mai mult de 300 de euro pe luna, un procent triplu fata de media populatiei”. Vorbind despre educatia cititorilor, potrivit acelorasi reprezentanti “revista Casa de vacanta si-a castigat o audienta fidela in randul persoanelor educate (31.9% sunt absolventi de invatamant superior) si cu statut social ridicat (41.8% AB)”

Trustul Casa Lux editeaza in prezent  sase reviste lunare Casa Lux, Casa de Vacanta, Practic in bucatarie, Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, Draga Mea si Carticica Draga Mea. Trustul mai editeaza de asemenea si Colectia Carticica Practic(a).


PUBLICITATE: