3 din 4, norocoase. A treia oara in patru ani McCann Worldgroup este Reteaua Anului la Golden Drum
Luni, 24 Octombrie 2016

Titlul de  "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in ultimii patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016

adplayers. info

McCann Worldgroup este Reteaua de Publicitate a Anului la Golden Drum 2016. Titlul de  "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara (2013, 2014, 2016)  in ultimii patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est.

“In 2011 ne-am propus sa crestem aceasta regiune din punct de vedre creativ. De atunci si pana acum am avut rezultate extraordinare pentru branduri locale si globale, cu campanii integrate si multidisciplinarea declarat Adrian Botan, Global Executive Creative Director, President Creative McCann Europe. „Sa castigi Network of the Year de 3 ori si Agency of the Year de 2 ori este ceva de care trebuie sa fim mandri. E greu sa castigi, sa repeti performanta in fiecare an este ceva ce numai agentiile cu adevarat extraordinare pot sa faca”, a mai spus Botan.

In cadrul retelei McCann Worldgroup Romania a castigat  Agentia Anului Golden Drum in 2011 si 2015. Anul acesta, cu un total de 14 nominalizari, McCann Worldgroup Romania a castigat 1 Grand Prix, 4 Golden Drum, 3 Silver Drum, pentru 4, campanii.

“ In ultimii 5 ani, McCann a castigat in fiecare an cel putin un Grand Prix si a iesit de 2 ori Agentia Anului. Avem constanta si asta e cel mai important lucru pentru noi. E o onoare ca McCann e reteaua anului, cu agentia noastra aducand pe masa cel mai mare numar de premii, printre care un Grand Prix si 4 Gold. Felicitari tuturor romanilor castigatori!", a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

“Nu e usor sa te urci pe scena Golden Drum ani de zile le rand. Ma bucur ca am reusit si anul acesta sa ne intoarcem in Romania cu excedent de greutate la bagaje. Ma bucur, de asemenea,  ca cea mai premiata lucrare a noastra -  Bittersweet Pies -  este o lucrare care se lupta pentru egalitatea intre sexe. In acelasi timp, vreau sa subliniez ca premiul vine din partea unor jurii care aveau doar 2 femei jurati", a declarat Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann Romania.

Campaniile si premiile McCann Wporldgroup Romania la Golden Drum 2016: 

Campania „Go Mono”, dezvoltata pentru Radio XXI: 1 Grand Prix in categoria Radio; 1 Golden Drum in categoria Direct; un Silver Drum in categoria Media.

Campania „Bittersweet Pies”, dezvoltata de MRM//McCann Romania pentru Paul Romania: 3 Golden Drum in categoriile Design, Media, Direct si 2 Silver Drums in categoriile Activation Programme si Outdoor.

Campania „Brave Cut”, dezvoltata pentru Fundatia Renasterea: 1 nominalizare in categoria PR.

Campania „Transhumapp”, dezvoltata pentru Vodafone Romania: 2 nominalizari in categoriile Digital si Mobile.

Campania „Rom Anthem”, dezvoltata pentru Rom Autentic: 1 nominalizare in categoria Capture of Local Spirit.

Mai mult despre McCann Worldgroup Romania

McCann Worldgroup Romania este agentia care se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor sai.” Printre partenerii McCann Worldgroup se numara The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman.

Din grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania fac parte agentiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

Mai mult in Festival, Eveniment 

 


PUBLICITATE: