ncepnd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romnia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romneasca, potrivit agentiei de PR
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, nscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a nregistrat n acest an 328 de lucrari nscrise
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de potrivire , pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru ntreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vnzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului ntr-un numar ct mai mare de magazine"
Pauza Fresh System la Saatchi&Saatchi
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine n continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Previziuni EFFIE 2007 cu  Alexandra Gatej, Daniel Gavrila, Narcis Horhoianu, Marina Zara
Alexandra Gatej (Unilever), Daniel Gavrila (Independent), Narcis Horhoianu (P&G) Marina Zara (McDonalds) spun ca actuala editie EFFIE 2007 va fi una mai buna
Pentru a afla cti bani din publicitate fac televiziunile la sfrsitul lunii, piata de media si publicitate va plati n 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romnia si fostul sef al Grey n Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
BIC, la Brands&Bears, fara licitatie
BIC Romnia a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Editia 2007 se desfasoara n perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei nregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
"AdPrintul este un ultim test nainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
 
PUBLICITATE: