Previziuni EFFIE 2007 cu Alexandra Gatej, Daniel Gavrila, Narcis Horhoianu, Marina Zara
Luni, 19 Februarie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Ma astept sa avem un numar si mai mare de intrari, un numar din ce în ce mai mare de campanii stralucite si care pot ajunge studii de caz, ma astept si doresc ca festivalul sa genereze si mai multe controverse (pozitive ca efect pentru industrie)”, spune Alexandra Gatej, Chairman Unilever SCE si membru al juriului EFFIE 2007, despre competitia din acest an.

“Cred ca intrarile/competitia va fi mare acolo unde pietele au fost dinamice si deci au generat productie multa (de exemplu banci, FMCG) si acolo unde s-a produs multa publicitate locala (de exemplu bauturi alcoolice si racoritoare, poate asigurari)”, mai afirma Gatej.

Fostul Managing Director Lowe & Partners - Daniel Gavrila, acum consultant independent si membru al juriului EFFIE 2007 completeaza: “Poate ca oamenii responsabili s-au mai acomodat cu EFFIE si în 2006 a fost un fel de explozie a strategilor, ca importanta si vizibilitate în agentii”.

“Sunt foarte curios care va fi impactul noilor categorii, dar cred ca promotiile vor fi în continuare disputate, în primul rând pentru ca sunt actiuni pe termen scurt, cu obiective clare, masurabile si masurate. Problema multor clienti, altfel de succes, este înca lipsa datelor care sa le demonstreze competitivitatea”, este de parere Daniel Gavrila.

“Fiecare editie EFFIE a fost marcata de cresterea nivelului de competitivitate comparativ cu editia precedenta. Ma astept sa avem mai multi participanti în acest an, deci mai multa competitie”, spune si Narcis Horhoianu, Associate Marketing Director Procter&Gamble Romania si Presedinte al Comitetului Organizator EFFIE 2007.

Festivalul EFFIE va avea, începand cu anul acesta, trei noi categorii: “Pharmaceuticals”, “David vs. Goliath” si “Renaissance”.

“Mi se pare salutara introducerea categoriei Renaissance, absolut necesara într-o piata diversa, noua si mobila ca piata româneasca. Chiar daca în acest an nu va fi o categorie supra-solicitata, ea desigur va fi  un bloc-start pentru re-inventarea Madonnei în anii ce vor veni”, sustine considera Marina Zara, Marketing Director McDonald's Romania, Moldova si membru al juriului EFFIE 2007.

Promotiile, bauturile alcoolice si racoritoare, produsele de larg consum ar putea fi printre cele mai disputate categorii in cadrul competitiei EFFIE de anul acesta, dupa previziunile membrilor juriului, anunta reprezentantii de la Millenium Communications, organizatorii actualei editii a festivalului eficientei în publicitate.

Ei mai spun ca este de asteptat ca alte categorii care vor atrage un numar mare de înscrieri sa fie telecomunicatii, produse de folosinta îndelungata, servicii financiare si nou introdusa categorie “Renaissance”.

AdPlayersFile 

Lansate la sfârsitul lunii ianuarie, înscrierile la EFFIE Awards 2007 pot fi facute pâna la 9 martie 2007, la Millenium Communications. Jurizarea campaniilor înscrise în concurs se va face în doua etape, în data de 27, respectiv, 28 martie 2007. Câstigatorii vor fi anuntati în cadrul galei de premiere, care va avea loc în data de 29 martie.

Festivalul EFFIE este organizat în Romania de International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR). Editia 2007 este organizata si împreuna cu Millenium Communications. American Marketing Association New York detine licenta pentru desfasurarea acestui festival în Romania, iar modul de desfasurare a concursului urmeaza pas cu pas procedurile de operare internationale ale EFFIE.


PUBLICITATE: