Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii online in ultimii 5 ani ne arata ca semestrul al II- lea al anului a fost mai generos decat Semestrul I. 
Mult zgomot, pe bani putini. Publicitate online de 46,6 Mil. Lei pe Sem I. 2012.
 Cifra a fost dezvaluita la editia 2012 a evenimentului IAB Forum Romania 2012, eveniment care a avut loc marti, 16 octombrie la Hotel Intercontinental Bucuresti, unde au fost prezenti mai multi profesionisti din industria online.  
Pleaca de la 5 Mil. EUR pe an. Alexandru Dona paraseste Sanoma Hearst. Exclusiv adplayers.
 Exclusiv adplayers. Dupa trei ani de conducere a departamentului de vanzari, managerul de publicitate Sanoma Hearst Romania Alexandru Dona paraseste editorul de reviste
S-a rupt Money Channel. In MONEY.RO TV si nimic. Cine vinde publicitatea?
 „Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
 Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.
Money Magazine vinde publicitate exclusiv prin Lion House.
Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza   tinta de vanzari anuala a produsului la   80-100.000 eur pe an. /* Style Definitions */table.MsoNormalTable{mso-style-name:"Tabel...
Carte in serial: "10 teme de istoria jurnalismului"  Marian Petcu (I)
 Cum a aparut radioul in Romania, cine este autorul primului manual de jurnalism de la noi (1932), cum au reusit tinerii cuzisti sa compromita un congres al presei (Cluj, 1923), ce a insemnat invatamantul ziaristic in perioada comunista si multe altele sunt prezentate cu maxima rigoare documentara. Unele studii au o evidenta dimensiune polemica – a se vedea turismul jurnalistico-politic, dar mai ales confuzia dintre jurnalism si...
"Decizia este luata de oameni care nu se pricep". Negocierile 'La client'.
 De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege de ce are colegi care iau decizii in domenii pe...
Criza in presa, adusa de TV."Putini clienti mai sunt interesati sa mearga in tiraje de 10-25.000"
 „Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor, urmata de o scadere a tirajelor.  
Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
 Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor nu mai mai este catalogat ca fiind „de...
 
PUBLICITATE: