Dragos Stanca: "O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro"
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Sexgate razbunat. Newsweek inchide revista tiparita.
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a  declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.
Drumul rebate-ului neauditat in publicitatea online. Cheltuielile intre Net si Rate Card.
 Cum  ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.  
  Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii online in ultimii 5 ani ne arata ca semestrul al II- lea al anului a fost mai generos decat Semestrul I. 
Mult zgomot, pe bani putini. Publicitate online de 46,6 Mil. Lei pe Sem I. 2012.
 Cifra a fost dezvaluita la editia 2012 a evenimentului IAB Forum Romania 2012, eveniment care a avut loc marti, 16 octombrie la Hotel Intercontinental Bucuresti, unde au fost prezenti mai multi profesionisti din industria online.  
Pleaca de la 5 Mil. EUR pe an. Alexandru Dona paraseste Sanoma Hearst. Exclusiv adplayers.
 Exclusiv adplayers. Dupa trei ani de conducere a departamentului de vanzari, managerul de publicitate Sanoma Hearst Romania Alexandru Dona paraseste editorul de reviste
S-a rupt Money Channel. In MONEY.RO TV si nimic. Cine vinde publicitatea?
 „Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
 Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.
Money Magazine vinde publicitate exclusiv prin Lion House.
Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza   tinta de vanzari anuala a produsului la   80-100.000 eur pe an. /* Style Definitions */table.MsoNormalTable{mso-style-name:"Tabel...
 
PUBLICITATE: