Campanii anulate cu Banica, Brenciu si Kaas. Pierderi de 100.000 euro din vandalizari publice.
Joi, 31 Ianuarie 2013

 (Adplayers, Iulian Toma) „Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia, una din cele mai importante companii de publicitate outdoor din Romania. Potrivit oficialului, cei care lipesc afisele ilegale nu iau nici macar o amenda pentru vandalizarea statiilor cu astfel de mesaje publicitare.

„ Cei in cauza, nu iau amenzi niciodata pentru ca dau vina pe firmele la care distribuie afisele, prin contracte in care este insa conditionata amplasarea doar in spatiile amenajate”.

Din informatiilor adplayers, pe site-ul PMB exista un proiect de Hotarare de Consiliu cu noile amenzi pentru astfel de incalcari ale legii, insa specialistii din industria de publicitate stradala nu cred ca se va rezolva nimic.

"Pisica moarta” este aruncata in gradina administratiei strazilor, fara sa fie clar cum anume pot fi urmarite astfel de situatii care incalca legea, sunt de parere oamenii de media outdoor.

Companiile de publicitate stradala au incercat in nenumarate randuri sa elimine aceasta situatie ilegala, devenita insuportabila atat pentru pierderile generate, dar mai ales pentru disconfortul creat deopotriva publicului calator, dar si cetateanului care circula cu orice mijloc de transport.

„Orasul arata ingrozitor”, adauga Bogdan Vasile. „ Noi am incercat absolut tot ce am putut - Politie, campanii de imagine cu Primaria Municipiului Bucuresti (urmatoarea este in plan), procese, pachete media pentru potentiali clienti ai acestor afise (Bus Shelters 4MORE), preturi mici, discutii cu Asociatia Organizatorilor de Spectacole si multe altele”.

Din spusele specialistilor, daca fenomenul vandalizarii statiilor de transport public nu va fi rezolvat, in loc sa se imbunatateasca aspectul orasului, contractul oricarui operator de publicitate Bus Shelter va fi un dezastru pentru toate partile, in primul rand al cetateanului expus vederii acestor afise.

Mai mult in OOH

 


PUBLICITATE: