Click, in cadere libera. Libertatea trage dublu.
 Tirajul Click este in cadere libera. De la un ziar de 200-385.000 tiraj care i-a adus statutul de ziar cu cea mai mare audienta in SNA, de cateva zile editorul fie nu mai are hartie, fie s-a stricat tipografia. Concurenta? Libertatea trage dublu.
Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Controalele in tipar vor fi publice, saptamanal. Presedintele BRAT nu are in atributii publicarea lor.
 Decizia publicarii tirajelor culese in urma controalelor in tipografii a fost luata de Adunarea Generala a Departamentului de audit de tiraje
Zeci de controale BRAT in tipografii. Tiraje ridicate de editori inainte de verificari. Vezi cine si cat?
 Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile audiente Kantar.
Publicitate outdoor ilegala: In curtea bisericii.
 Dorind desfiintarea unui panou amplasat ilegal in curtea bisericii pe o constructie amplasata la randul sau ilegal, (conform unei adrese a Directiei Generale de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti – Directia Control - Serviciul Desfiintari Constructii Ilegale), o parohie din Bucuresti, zona Grozavesti – Caramidarii de sus este asaltata cu o noua propunere de amplasare a unui panou de publicitate outdoor in...
National Geographic n-a vrut publicitate pentru "1989 - Revolutia Romana in imagini"
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
BRAT a aprobat cotizatia membrilor pe 2012 si noua clasificare a marcilor monitorizate
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
 
PUBLICITATE: