Primul concept Samsung Experience Store din Sud-Estul Europei, lansat recent de Centrade | Cheil
  „A fost un proiect intens, de demolare, renovare, productie si design pe care l-am implementat in 40 de zile, cu ajutorul unui numar de opt parteneri din trei tari, coordonati de echipa Centrade | Cheil Bucuresti”, spune Radu Baitoiu, Head of Retail Marketing in Centrade | Cheil.
Start la GymNadia pentru 100 de copii cu varste intre 2 si 6 ani, care au dat startul energiei si veseliei
  Sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia de la Patinoarul Tiriac Telekom Arena a gazduit sambata, 15 decembrie, prima selectie pentru cursuri gratuite de initiere in gimnastica si educatie fizica, dedicate copiilor cu varste cuprinse intre 2 si 6 ani.
Campania "Experiente Sportive" Decathlon vrea sa faca sportul accesibil de la 37% la 60% dintre romani
„Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul si activitatea fizica stim astazi ca 37% din populatia Romaniei practica sport. Ne dorim sa ducem aceasta cifra la 60% in urmatorii 5 ani, facilitand aceasta relatie: utilizator - echipament - loc de practica,” spune Lacramioara Rosca - Director Marketing Decathlon Romania.
Comunitatea ,,LaPrimulBebe'' in campanie umanitara pentru refacerea laboratoarelor Spitalului de oncologie pediatrica Timisoara
  In Romania, in fiecare an, peste 1000 de parinti aud cuvantul cancer, atunci cand medicii le pun diagnosticul copiilor lor. In Europa peste 85% dintre copiii cu acest diagnostic se vindeca. La noi, unul din 2 copii nu supravietuieste.
Leroy Merlin a premiat cu 2.500 de euro trei proiecte care au participat la Outfit Design Competition, dintr-un total de 95 inscrise
  n competitie creativii au inscris 95 de propuneri pentru noua uniforma a consultantilor de vanzari. Fiecare dintre ei a incercat propria abordare a briefului care a fost construit tinand cont de estetica si functionalitate (adaugiri de buzunare, piese detasabile, piese extra, broderii, cusaturi, pictura manuala etc).
56 milioane de dolari in primul weekend in SUA, 200.000 in Romania. Creed II knock-out la box-office in weekendul de lansare
  Unul dintre cele mai asteptate filme al finalului de an, „Creed II”, a inregistrat incasari record in Romania dupa primul weekend in care a rulat in cinematografe: 875,705 RON (218,926 de dolari). In plus, dupa lansarea in Statele Unite, filmul a strans deja incasari de peste 56 de milioane de dolari pe teritoriul american, potrivit site-ului boxofficemojo.com.
PR
CEC Bank s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului Cronicari Digitali si in al doilea Heritage Instameet din Bucuresti
Institutia financiara cu cea mai indelungata traditie din Romania, CEC Bank, s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului cultural in mediul online, Cronicari Digitali, pentru al doilea Heritage Instameet organizat in Bucuresti.
AFI Cotroceni ii invita la premii de Sarbatori pe cei ce impartasesc ce fel de daruitori sunt
  Clientii AFI Cotyroceni care au facut cumparaturi in valoare de minim 300 de lei, isi pot inscrie bonurile pe www.aficotroceni.ro , pentru a castiga sute  de AFI Gift Carduri, telefoane HUAWEI Mate 20 PRO, iar cel mai darnic daruitor – un abonament pe un an de zile la IMAX. Campania se desfasoara pana pe 31 decembrie.
Fundatia Ion Tiriac in colaborare cu Fundatia Nadia Comaneci au inaugurat sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia
  Amenajata la etajul superior al Patinoarului Tiriac – Telekom Arena, GymNadia are portile deschise pentru copii intre 3 si 5 ani, beneficiind de un spatiu de 630 metri patrati, prevazut cu vestiare si grupuri sanitare proprii, amenajate cu sprijinul Simonei Halep si al companiilor Fabryo, Dedeman si Unicredit, care au oferit suport material si financiar pentru dezvoltarea proiectului
Mos Nicolae, iubit de 9 din 10 romani din urban. Vor sa cumpere cadouri in medie de 345 de lei. Cercetare Mednet Marketing Research
  Aproape 9 din 10 romani (87,3%) dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere dulciuri (70,4%), urmate de jucarii (48,2%) sau articole de imbracaminte/incaltaminte (41,7%).
 
PUBLICITATE: