,,Ne dorim ca din ce in ce mai multi tineri sa realizeze ca nu e o rusine sa spui prin ce treci si sa apeleze cu incredere la programul sustinut de Salvati Copiii si Ora de Net – ctrl_AJUTOR. Acesta este un tool pus la dispozitie de psihologi specializati care te pot ajuta sa treci prin astfel de situatii"
Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
Telekom Romania sustine performanta tinerilor in educatie. Peste 2.200 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 110 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania, de la lansarea programului si pana in prezent;
“Suntem mandri sa oferim serviciilor Apple Pay, incepand de astazi, clientilor nostri, oferindu-le astfel oportunitatea sa efectueze plati mobile rapide si sigure. Ne angajam sa oferim produse si servicii de ultima generatie, astfel incat introducerea Apple Pay este un pas natural in aceasta directie pentru OTP Bank Romania” Roxana Maria Hidan, Director General Adjunct al Diviziei Retail.
De Halloween, Dr. Oetker alaturi de agentia Centrade Cheil , a invitat copiii sa vorbeasca despre cele mai mari frici de care au auzit.
Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP, asociatia care vine in ajutorul copiilor cu diagnostic oncologic din Romania,
Skoda a anuntat ca astazi, luni , 11 noiembrie 2019, va avea loc la Praga premiera mondiala a noii ŠKODA OCTAVIA. Cei care nu participa la eveniment, pot urmari premiera in live stream, timp de 30 de minute, incepand cu ora Romaniei 20:00 (19:00 CET).
,, Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara Cristina Neagu, capitanul echipei nationale de handbal feminin a Romaniei.
Segmentul serviciilor integrate fix-mobil continua evolutia pozitiva. Numarul clientilor pentru aceste servicii a ajuns la 822.647 in T3 2019, in crestere cu 25,5% fata de acelasi trimestru al anului trecut;
Agentia condusa de Imola Zoltan a fost desemnata castigatoare in urma unui proces de selectie desfasurat spre finalul acestui an
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:













