Bucurestiul are Cel Mai Lung Sir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, recunoscute de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy).
  La aproape un an de la inaugurarea Fantanilor Urbane din Piata Unirii si de la lansarea spectacolului de apa, muzica si lumini “Simfonia Apei,” acestea au fost recunoscute, omologate si publicate drept Cel Mai Lung Șir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy
Grundig lanseaza HomeWhiz. Campanie pentru prima gama completa de electrocasnice conectate
  Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
  PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. D denumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of voice” si de abordare a brandului, atentia se muta dinspre stilul de viata exclusivist catre bucuria momentelor din viata de zi cu zi, adoptand stilul relaxat si detasat al italienilor.
Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
  Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
  Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
20 de ani de la ,,inca una si ma duc". Una noua de la Ciuc. Ciuc IPA, de Ogilvy Romania
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
  Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
O noua generatie de copii dobandesc competente digitale la Atelierele CoderDojo Bucuresti sustinute de Fundatia Telekom Romania
  „Procesul de transformare accelerata a pietei muncii reprezinta o reala provocare pentru sistemele de educatie si formare din intreaga lume, care trebuie sa se reinventeze pentru a putea pregati specialisti pentru joburi de care pana acum cativa ani nici nu auzisem sau care se vor contura ca urmare a digitalizarii si robotizarii unor sectoare de activitate ”  a declarat Ruxandra Voda, Presedinte, Fundatia Telekom...
11 campanii in librarii si un obiectiv principal atins. A inceput ,,Te asteptam in librarie 2019"
  Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
,,De cand astepti sa te muti". Anunt imobiliar langa cei ce trec dincolo de lumea in care traim.
Undeva in Iasi. Langa Cimitirul Evreiesc. ,,De cand astepti sa te muti". Alege-ti apartamentul si joaca-te cum vrei in noul complex rezidential. 
 
PUBLICITATE: