Rezultatele cautarii dupa : "um"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Schimbare la varful grupului fondat de Bogdan Enoiu. Ionela Buta este noul Chief Operations Officer al McCann Worldgroup Romania.
Joi, 01 Aprilie 2021
 Echipa de management a McCann Worldgroup este condusa de Sagit Tzur-Lahav, Chief Executive Officer, care ii are alaturi pe Beatrice Iftimi – Head of Business & Chief Growth Officer, Ruxandra Moscu – Chief Financial Officer, Catalin Dobre – Chief Creative Officer si Mihai Trandafir –...
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Campania ,,Doneaza sange constant, singura din Romania premiata la IPRA Golden World Awards (GWA) 2019.
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c
Top 3 agentii Effie Awards Romania 2019: Leo Burnett Romania, McCann Worldgroup Romania si Media Investment
Marti, 11 Iunie 2019
12 agentii si companii au fost premiate la editia a XVI-a a Galei Effie, care s-a desfasurat la Ateneul Roman si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 6 Silver Effie si 16 Bronze Effie.
Mobilizare fara precedent in presa cu microfoane in campania Crucii Rosii - Doneaza Sange Constant
Vineri, 05 Aprilie 2019
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante,...
Opt campanii KFC, Vodafone si Coca-Cola i-au adus MRM // McCann Romania 13 premii si titlul de Agentia Anului la Internetics 2018
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are...
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
32 de trofee de eficienta. Grand EFFIE 2018 merge la Together for MagicHOME, de Jazz Communication
Vineri, 15 Iunie 2018
 12 agentii si companii au fost premiate in cadrul Galei Effie, care s-a desfasurat la Palatul Bragadiru si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alaturi, bineinteles, de Grand Effie.
7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
Mihai Trandafir (UM) si Stefan Chiritescu (Kubis) la How to win an Effie for Rookies pe 7 martie la IAA
Luni, 05 Martie 2018
Seria de seminarii Effie Awards Romania 2018 continua cu Effie Talk – Meet the elephant pe 15 martie cu The Institute cu Narcis Horhoianu (Vodafone), Cristina Micu (Ing Bank), Dan Zloteanu (MRI Research & Consulting) si Adina Nica (Open-I)
Jumatate de milion de vizualizari pentru un produs imposibil de cumparat Mega Image
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Winter...is NOT coming! Campanie KFC de UM Studios (UM Romania, McCann Worldgroup)
Marti, 03 Octombrie 2017
 Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in  categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Spotify a ales Universal McCann (UM) ca agentie globala de media, dupa o competitie cu Zenith Optimedia si Vizeum
Miercuri, 16 August 2017
 Indisponibil inca in Romania, serviciul de streaming muzical Spotify a ales Universal McCann dupa o competitie cu agentii precum Zenith Optimedia (Publicis Groupe) si Vizeum (Dentsu) potrivit revistelor de marketing si comunicare Adweek (US) si Marketing (Singapore).
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions
Luni, 12 Iunie 2017
 Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, a fost selectat pentru a reprezenta Romania in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, editia 2017.
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
1 din 4 copii e supraponderal. Mega Image si McCann le spune Mega Povesti cu legume si fructe fantastice
Miercuri, 26 Aprilie 2017
 Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sanatatii, cuprinse intr-un studiu coordonat de OMS, in Romania obezitatea infantila a devenit o problema: un copil din patru cu varsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenta suprapoderalitatii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din Romania este de 26,75 %, iar prevalenta obezitatii este de 11,6 %.
1 2 »