VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
Vineri, 04 Iulie 2025

Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 

AdPlayers. info

VML Romania, parte a rețelei globale VML, deschide un nou capitol in povestea sa creativă și anunță numirea Mirunei Potop in poziția de Creative Director. Cu o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile și a adunat un palmares impresionant de premii, Miruna aduce in  echipa de creație o viziune proaspătă. Misiunea sa? Să devină Creative Brand Guardian pentru brandurile clientului The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes).

Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, Miruna a știut dintotdeauna că publicitatea este vocația sa – un domeniu ales cu pasiune, nu o simplă destinație. Această dedicare se traduce intr-o căutare continuă de a găsi unghiuri noi, surprinzătoare, pentru a da viață chiar și celor mai familiare povești.

"Noul meu rol mă flatează enorm și recunosc că nu l-aș fi acceptat intr-o altă formulă. Aș minți dacă aș spune că nu e greu, dar am in jurul meu o echipă extinsă care imi face viața mult mai ușoară," mărturisește Miruna Potop, noul Creative Director al VML Romania. 

"Un client uriaș, THE client, cu sub-branduri la fel de iconice. Un partener de incredere in Client Service care ințelege clientul mai bine decat oricine. O echipă mare, doar de seniori, cu skill-uri complementare și mulți ani de experiență impreună. Un ECD care imi răspunde la fiecare anxietate și care aduce un plus de craft in orice proiect. Un Head of Strategy care are mereu o viziune empatică asupra brief-urilor, dar și a lumii. Ce imi doresc eu? Să facem idei bune, frumoase și bold. Și să nu uităm să ne distrăm cat timp lucrăm impreună."

Potrivit agentiei, portofoliul Mirunei Potop este o colecție de campanii, incununate cu premii creative, de la cele mai recente două shortlist-uri la Cannes Lions pentru campania The Book Fact Checker (Cărturești) pană la Grand Effie, Euro Effie, Epica Awards, Golden Drum și multe altele. 

Printre cele mai cunoscute campanii la care a contribuit se numără: The Banknote Concerts pentru Samsung, Storytime pentru Telekom, Donation Days pentru Fashion Days și Radioul Captiv pentru Asociația Anais. Iși folosește gandirea critică in ipostaza de jurat al festivalurilor de publicitate, precum: Webby Awards, Lovie Awards, IAB Mixx, AdForum PHNX. Miruna este adepta ideilor simple, ușor de ințeles, care trăiesc in spațiul "phygital" și se integrează natural in pop-culture, și iubește brandurile care inspiră afecțiune și aduc o valoare autentică in viețile oamenilor.

“Miruna are combinația aia tot mai rară de pasiune sinceră și determinare care te scoate din orice blocaj – și de care industria are mare nevoie. Iar intr-o perioadă in care work-ul de zi cu zi e o probă continuă de anduranță, tocmai creativitatea și rezistența fac diferența. Cu o echipă deja plină de oameni talentați langă ea, promovarea ei nu e doar meritată, e firească. Am toata increderea că o să ducă lucrurile mai departe cu curaj, cu idei și cu flama aia care te face să vrei să fii mai bun.” Bogdan Teodorescu, Executive Creative Director, VML Romania.

In viziunea agentiei, numire strategică a Mirunei Potop reafirmă angajamentul VML de a cultiva și promova excelența creativă, consolidand capacitatea agenției de a modela viitorul comunicării și de a livra campanii care nu doar vorbesc, ci și mișcă.

Mai mult in Management, Business, Creație, Oameni


PUBLICITATE: