Rezultatele cautarii dupa : "sonae"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
Vineri, 16 Aprilie 2021
 “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)
Vineri, 05 Martie 2021
 Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
Nou CEO la varful global Ogilvy PR&Influence. Julianna Richter are obiective de crestere si eficientizare a business-ului
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Julianna Richter are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Cercetare Ogilvy: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa introduca segmentul de wellness in strategia lor de business
Luni, 19 Octombrie 2020
 Cel mai recent studiu organizat de reteaua internationala Ogilvy cuantifica, in premiera mondiala, potentialul segmentului de wellness, ca linie de crestere a business-urilor 
Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
Joi, 30 Iulie 2020
 „Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital
400 de farmacii. Campania de lansare Dr.Max pe piata locala este semnata de Ogilvy Romania
Marti, 11 Februarie 2020
 Cel mai mare lant farmaceutic din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Dr.Max a intrat pe piata din Romania cu peste 400 de farmacii in intreaga tara. Ogilvy Romania semneaza o campanie care mizeaza pe simplitate si emotie pentru a spune povestea din spatele brandului, spun autorii.
Ogilvy Romania si Globalworth Foundation au implinit 700 de dorinte de Craciun
Joi, 09 Ianuarie 2020
 700 de copii din 14 centre sociale si de plasament au primit raspunsurile mult asteptate la intrebarea “Ce vrei sa iti aduca Mosu’?” prin campania “The gift that keeps on giving”.
Sonae Sierra a inregistrat un profit net de 15.3 milioane de Euro in T1 2018. Vanzari in crestere in Romania cu 6,4% datorita ParkLake
Miercuri, 16 Mai 2018
 Chiriile totale au crescut cu 3,1%, in crestere cu 2,8% in Europa si cu 4,3% in Brazilia (reali brazilieni), peste rata medie a inflatiei pe aceasta piata.
Centru comercial romanesc finalist la ICSC European Shopping Centre Awards 2018
Luni, 20 Noiembrie 2017
 Finalist in categoria “Best Development” in Europa, ParkLake reprezinta o investitie de 180 milioane EUR si ofera 70.000 m² GLA de retail de calitate, peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante, un cinematograf multiplex si 2.450 spatii de parcare  in subteran.
ParkLake a obtinut certificarea BREEAM Excellent
Joi, 26 Octombrie 2017
Deschis in septembrie 2016 in Bucuresti cu o investitie de 180 de milioane de Euro, centrul comercial ParkLake se numara printre primele centre comerciale din Romania care au obtinut calificativul superior...
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Larisa Toader a fost numita CSD la Ogilvy Public Relations
Miercuri, 14 Ianuarie 2009

Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations

Contul de PR Sonae Sierra, la Ogilvy Public Relations
Marti, 04 Martie 2008
Companie specializata in dezvoltarea si managementul centrelor comerciale, Sonae Sierra a incredintat agentiei Ogilvy Public Relations coordonarea comunicarii corporate si a comunicarii proiectelor sale in...