Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
Joi, 30 Iulie 2020

 

Credit: Johnson&Johnson / Ogilvy Romania 

„Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digitalspun reprezentantii Ogilvy Romania, despre pregatirea evenimentuluide lanzare online, din offline.

AdPlayers. info

Cu ocazia imbogatirii portofoliului Neutrogena cu o noua gama de produse de ingrijire faciala, echipa Ogilvy Romania si Johnson& Johnson au organizat primul eveniment de beauty desfasurat online, pe Zoom.

„Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digitalspun reprezentantii Ogilvy Romania, despre pregatire evenimentului online din offline.

,,Am pastrat si elemente surpriza de offline pentru invitatii nostri, cu scopul de a face acest eveniment cat mai prietenos. Cine mai spune astazi ca un brunch nu se poate lua simultan online sau ca un produs nu poate fi testat in timpul unei conferinte pe Zoom?”

In dimineata evenimentului ce avea sa fie desfasurat online, invitatii au primit tot ceea ce ar fi putut sa vada in cadrul unui eveniment clasic de beauty organizat ontr-o locatie de eveniment offline - un brunch livrat impreuna cu noua gama de produse, precum si elemente de decor, astfel incat sa poata recrea direct la ei acasa o atmosfera care sa le aminteasca de lansarile de produse de beauty pre-pandemie.



Neutrogena®, primul brand de produse pentru ingrijirea pielii recomandat de medicii dermatologi, este cunoscut in Romania pentru produsele sale de ingrijire a mainilor si a buzelor care au la baza Formula Norvegiana. Neutrogena continua sa faca investitii importante in cercetare in domeniul ingrijirii faciale si astfel a introdus pe piata o noua gama de produse. Aceastea vor fi prezente in farmacii, drogherii si magazinele online selectate.

Ogilvy Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy si ofera pietei locale, la nivel integrat, servicii de strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence si servicii de strategie digitala. Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy Romania dezvolta campanii de comunicare, atat la nivel international, cat si la nivel local - Philips, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr.Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo si alte companii de renume. Mai multe detalii despre campaniile dezvoltate de Ogilvy Romania, pe contul de Facebook.

Mai mult in Campanii, Conturi, Digital


PUBLICITATE: