United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016


adplayers.lulian Toma

Agentia de comunicare full-services United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare  pentru ansamblul de birouri Oregon Park. Estimat la un buget de agentie de 50.000 -70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblului de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.

Contactati de catre adplayers, reprezentantii de relatii publice ai proiectului nu au dezvaluit bugetul serviciilor de marketing dezvoltate de agentie si nici investitiile in media sau comunicare.

Una dintre primele companii de comunicare full-service din Romania cu o divizie specializata in marketingul pentru real estate, agentia United este prezenta de 16 ani pe piata de comunicare. Odata cu Oregon Park, United extinde practic colaborarea cu Portland Trust, pentru care asigura servicii de marketing si PR pentru noul parc de birouri. Agentia a mai gestionat anterior si comunicarea Floreasca Park, un alt proiect al clientului.

In cadrul parteneriatului, United ofera servicii integrate de consultanta strategica, creatie, marketing, PR (relatia cu presa nationala si internationala, management reputational, comunicare corporate si comunicare de criza), planificare media si media buying, precum si event management. United va gestiona o ampla campanie de marketing, care include servicii de optimizare SEO, strategie Google, publicitate in mediul online si offline.

Potrivit reprezentantilor agentiei, United isi propune sa promoveze Oregon Park in presa de profil nationala si in mediul de business, printr-o pozitionare distincta in sectorul cladirilor de birouri „verzi” din Capitala. Totodata, prin intermediul campaniilor de relatii publice integrate, United continua sa consolideze pozitia de lider al Portland Trust pe segmentul de birouri din Bucuresti.

 „Viziunea United este sa ramana liderul pietei de marketing pentru real estate, iar pana in 2020 sa creeze cel putin trei brand-uri lider pe fiecare dintre cele patru piete principale (rezidential, centre comerciale, industrial, office)”, a declarat Dan Cirstea, Managing Partner United.

„Din acest punct de vedere, proiectul Oregon Park, prin datele sale de produs, prin mixul de comunicare complex pe care il utilizam, dar si prin parteneriatul istoric pe care United il are cu Portland Trust in Romania, are potentialul sa devina un brand de referinta in piata cladirilor de birouri din Romania. Avem foarte mare incredere in proiectul Oregon Park si ne simtim onorati sa fim alaturi de una dintre echipele de elita din real-estate-ul romanesc” a mai spus managerul United.

In dezvoltarea strategiei si campaniei de marketing pentru Oregon Park, United utilizeaza o serie de metodologii proprii de branding, conceptualizare, media si relatii publice. Aceste metodologii, dezvoltate de-a lungul a peste 15 ani de cercetare si aplicare, sunt specifice domeniului imobiliar si au rolul de a maximiza eficacitatea strategiilor de marketing pentru crearea si cresterea notorietatii, imaginii si vanzarilor marcilor.

Oregon Park, Portland Trust

Situat in zona de birouri Floreasca - Barbu Vacarescu, Oregon Park va cuprinde trei cladiri si circa 70.000 mp de spatii de birouri si este al saselea proiect dezvoltat de Portland Trust in Romania, incepand din 1999.  Una dintre cele mai importante companii de dezvoltare imobiliara din Europa Centrala si de Est, Portland Trust a fost infiintata in anul 1997 de catre britanicul Robert Neale, care detine functia de director general.

Compania are un joint-venture pe termen lung cu ARES Management, un parteneriat care ii permite sa se extinda si sa investeasca in proiecte ample, in diferite tari din Europa Centrala si de Est. In Romania, compania a pus accent pe dezvoltarea unor cladiri de birouri la cele mai inalte standarde si a unui spatiu industrial. Portland Trust are birouri in Praga si Bucuresti si a construit pana in prezent peste 550.000 mp de spatii inchiriabile.

United

United este o agentie de marketing full-service independenta, prezenta pe piata de marketing din anul 2000. Agentia ofera servicii de marketing integrate: consultanta de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B si B2C, marketing online, productie si PR. United este prima agentie de marketing care a dezvoltat o divizie specializata pentru marketingul de real estate. De asemenea, agentia are specializari pe marketingul de Centre Comerciale, FMCG, Turistic, Financiar, Health & Pharma.

Printre clientii agentiei se numara: Aedificia Carpati, Anchor Grup, Autoritatea de Turism a Egiptului, Axa Life Insurance, BCR, Bluehouse, Bucuresti Mall, Carpatica Asig, Cetelem, Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Credit Europe Bank, FocusPlus, Finexpert, Fundatia Sfanta Irina, Gedeon Richter, Glaxo, GTC, Hilton, Hoffmann La Roche, Hercesa, Immofinanz, Konica, Maritimo Shoping Center, Marriott Hotel, Medicover, P3 Logistic Parks, Plaza Romania, Ploiesti West Industrial Park, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Romtelecom, Sonae Sierra, Unilever, Vodafone.

Mai mult despre United

Mai mult in Licitatii, Conturi


PUBLICITATE: