Rezultatele cautarii dupa : "youtube"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Accent pe Social Media. Dupa facebook, linkedin si youtube, CEZ Romania pe Twitter si Instagram
Luni, 13 Februarie 2017
Prezent deja de mai bine de un an pe Facebook, Youtube si Linkedin, incepand cu luna ianuarie, Grupul CEZ Romania este prezent in mediul online pe retelele sociale inclusiv pe Twitter (@CEZ_Romania) si Instagram (cez_romania),
 Amigo se asociaza cu sportul. Fii energie, nu vorbe cu Horia Tecau, de McCann, MRM, McCann PR, Starcom
Marti, 07 Februarie 2017
 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
De la comis-voiajor la fondatorul imperiului McDonald s. Povestea, pe ecrane.
Luni, 30 Ianuarie 2017
 „Fondatorul”, o drama despre nonconformistul antreprenor american Ray Kroc – un agent de vanzari din Illinois, este povestea adevarata a transformarii McDonald’s-ului dintr-un mic stand cu hamburgeri, in 1954, intr-un imperiu global cu peste 35,000 de locatii in jurul lumii. 
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
 27 de ani de la prima emisie a unui post de radio independent. UNIFUN Radio, file de poveste.
Joi, 12 Ianuarie 2017
 Nascut la 11 ianuarie 1990 dintr-un tata francez, FUN Radio, si o mama romanca, Universitatea Bucuresti, primul post de radio independent “striga” liber in eterul bucurestean in urma cu 27 de ani.
Lansare live online SKODA OCTAVIA si SKODA OCTAVIA RS. Premiera mondiala a marcii.
Marti, 10 Ianuarie 2017
 remiera mondiala a ŠKODA OCTAVIA si ŠKODA OCTAVIA RS facelift va fi transmisa live prin internet marti, 10 ianuarie 2016, incepand de la ora 18:30 CET (17:30 GMT).
Ignorat de Adidas, dar apreciat de fani. Filmul unui tanar regizor a devenit viral pe Internet.
Vineri, 06 Ianuarie 2017
Productia semnata de un tanar regizor de film, Eugen Merher, pentru marca Adidas ar putea fi viralul inceputului de an in publicitate
Campanie de exceptie anti-SIDA. 10.000 de ore interpretarea in V Ray si 5 filme multi-platforma.
Luni, 05 Decembrie 2016
 Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Fundatia Vodafone dubleaza sprijinul de 1,3 mln. euro pentru renovarea Neonatologiei de la Spitalul Constanta cu o solutie de telemedicina
Luni, 24 Octombrie 2016
 Suma de 1,3 milioane de euro necesara pentru renovarea sectiei care va fi atrasa printr-o campanie de strangere de fonduri organizata de Asociatiile Inima Copiilor si Daruieste Aripi va fi dublata de Fundatia Vodafone printr-o solutie de telemedicina similara celei implementate la Spitalul Marie Curie din...
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Presedintele Comisiei pentru Industria Alimentara, Nini Sapunaru, vine la conferinta dedicata reducerii risipei alimetare
Miercuri, 21 Septembrie 2016
 Presedintele Comisiei pentru agricultura, silvicultura, industrie alimentara si servicii specifice din Camera Deputatilor, deputatul Nini Sapunaru, participa in calitate de speaker la Conferinta "Reducem risipa alimentara. Pretuim hrana!", din 27 septembrie, de la Romexpo.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Hai ca se poate. Dar o si meritam?
Miercuri, 24 August 2016
 La doua zile de la difuzare, noul spot al comunicarii publice pentru „Cumintenia Pamantului” de Constantin Brancusi, semnat de Papaya Advertising, a strans deja in jur de 50.000 de vizualizari pe canalul youtube al agentiei. Un numar de vizionari de zeci de de ori mai mare decat a inregistrat...
Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016
 Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
 Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
Vineri, 03 Iunie 2016
 Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young