Rezultatele cautarii dupa : "roche"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Confident Communications si Asociatia Romana Smart City (ARSC) au batut palma pentru dezvoltarea oraselor inteligente din tara
Joi, 21 Septembrie 2023
,,Pentru ca orasele pe care le construim sa fie inteligente ele trebuie sa fie, in primul rand, pentru oameni. Ne bucura entuziasmul si expertiza in comunicarea inovatiilor pe care le-am gasit la noii nostri parteneri pentru comunicare. Suntem convinsi ca, impreuna cu echipa CONFIDENT, mesajele si proiectele noastre...
 Asociatia Imunis a lansat expozitia foto „Curajul de a celebra viata” cu portrete ale 16 femei care au trecut prin cancer si au invatat sa isi recastige feminitatea
Vineri, 28 Octombrie 2022
 Expozitia reuneste portretele a 16 femei care au parcurs programul „Feminitate dupa cancer” al Asociatiei Imunis si este gazduita de Institutul Cervantes pana pe 4 noiembrie.
Peste 500 de alergatori si 300.000 de lei la Semimaratonul Bucuresti transformati in speranta impotriva bolilor incurabile de #TeamHOSPICE.
Luni, 09 Mai 2022
 Sponsorii evenimentului sunt Kaufland Romania, Servier, Volvo, Coca-Cola HBC, Ubitech, Leviatan, Blue Space TECHONOLOGY, KPMG, Roche, AskoGroup, Cascara.
Nevoile varstnicilor la ,,Bune practici pentru o batranete frumoasa . Conferinta Fundatiei Regale Margareta a Romaniei si Enayati Medical City
Luni, 04 Octombrie 2021
 Fenomenul de imbatranire a populatiei este in continua crestere, astfel ca indicele de imbatranirea demografica a ajuns la 123,9 persoane varstnice la 100 persoane tinere in ianuarie 2021.
Asociatia Imunis lanseaza programul Feminitate dupa Cancer
Vineri, 26 Februarie 2021
 Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
Anca Stefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oreal Romania, promovata in board din pozitia de Chief Digital Officer Rusia si Kazakhstan
Joi, 11 Octombrie 2018
 Miscarea va avea loc incepand cu 1 noiembrie, Anca Stefan fiind al doilea roman care este promovat in cadrul companiei la nivel international anul acesta si totodata primul roman ce va avea si o pozitie in board-ul director.
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Metroul client la compania sefului de achizitii publicitate la Metrorex si Consilier la Sectorul 4
Joi, 05 Noiembrie 2015
 Consilier in Primaria Sectorului 4 si Sef al directiei de Marketing, Achizitii si Inchirieri inclusiv pentru serviciile de publicitate la Metrou, angajatii companiei domnului Daniel Stoian au reusit sa atraga Metrorex drept client la firma unde este proprietar unic.
Friends s-a imprietenit cu TBWA. Managementul Friends va conduce noua FRIENDS TBWA Bucharest.
Joi, 15 Mai 2014
 In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

150 - 200 Mii EUR media Roche, la PHD Romania (Omnicom Media Group )
Joi, 19 August 2010
 PHD Romania a castigat proiectul pentru promovarea campaniei „Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” dupa un concurs ci Zenith Media si Tempo (Aegis Media )
United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata īn 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United,  īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
GMP are 3 oameni noi de PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Departamentul de PR al GMP condus de Ioana Manoiu are īn echipa trei oameni noi:  Veronica Harth (foto) - Senior PR Executive, Denisa Rafila - PR Executive, Irina Alexandru – PR Executive
Grecii de la JNL+ intra īn Romānia
Marti, 24 Octombrie 2006
Avānd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide īn Romānia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
United īn prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata īn presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Ex-Headvertising, acum la Sister & Co, agentia condusa de Alexandra Tinjala
Miercuri, 12 Iulie 2006
Cu 7 ani de publicitate, Bertha Niculescu (foto), ex-Headvertising, a ales sa fie Senior Copywriter la Sister&Co "pentru ca este o agentie mica si la inceput" - agentia condusa de Alexandra Tinjala, estimand in 2005 o cifra de afaceri de 500.000 EUR si 1 milion EUR in 2006
Publicis: Healthcare pentru Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
McCann Erickson lupta impreuna cu Fundatia Renasterea
Luni, 03 Octombrie 2005
Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
Konica Minolta investeste cu incredere in publicitate pentru film
Luni, 22 August 2005
Estimand vanzari de 2.5 milioane de unitati in 2005, compania a scos din buzunarul personajului Komi promotia "Vara asta Komi vine cu tine" semnata de United Communications si cate un film gratuit pentru fiecare film cumparat
1 2 »