Rezultatele cautarii dupa : "vision"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Ce mai zi de marketing. Skoda anunta intrarea pe piata Yacht-urilor.
Miercuri, 01 Aprilie 2015
 Skoda anunta ca va intra pe piata Yacht-urilor. Cu o oferta valabila doar astazi, marca anunta noul model Vision Sea. Frumos marketing de 1 aprilie, nu?
Contul de PR World Vision Romania, la The Practice
Luni, 10 Martie 2008
The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra
 Vlad Ruta, Spectacular: Ingerinte politice au condus la blocarea contractelor care aduceau, anual, Metrorex si Statului Roman peste 1,6 milioane de euro, direct, si peste 1 milion euro, indirect
Joi, 07 Februarie 2019
Prezentarea companiei Vision Media de pe Youtube, la care AdPlayers a facut link din articol, a fost stearsa de administratorul contului.
Garanti Bank lucreaza cu Cohn&Jansen, Trust Vision si V+O Communication
Luni, 03 Decembrie 2007
Lansarea Bonus Card a fost conceputa de V+O Communication (consultanta in comunicare) si sustinuta de agentiile Cohn&Jansen (publicitate) si Trust Vision (BTL)
World Vision atrage atentia: 50% din copiii de la sate nu au mers la liceu in 2008
Vineri, 08 Mai 2009
 Sub sloganul “Vreau in clasa a noua!”, World Vision a organizat pe 8 mai o intalnire spontana in 4 orase din tara sub denumirea de „flash mob”
PR, Auto
SKODA VISION iV: Marca dezvaluie indicii despre modul in care va ataca piata automobilelor electrice
Miercuri, 13 Februarie 2019
 Oliver Stefani, Directorul ŠKODA Design, explica pe ŠKODA Storyboard care sunt trasaturile de design ale prototipului VISION iV care vor defini viitoarele automobile electrice ŠKODA.
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
A furat portofoliul de publicitate Spectacular de la Metrou. Campaniile outdoor Spectacular in parteneriat cu Metrorex imprumutate de o companie care isi atribuie proiectele
Miercuri, 06 Februarie 2019
Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de Vision Media Marketing, 
Conferinta anuala dedicata afacerilor de familie, organizata de Family Business Network Romania
Luni, 22 Octombrie 2018
Organizata luni, 29 octombrie, membrii Asociatiei FBN Romania care organizeaza conf
500.000 EUR pe an din publicitate outdoor pe 4 roti
Marti, 26 Octombrie 2010
 Motion Vision Communication (MVcom) deruleaza in prezent o campanie DAR lactate, unde masinile care deplaseaza panouri mobile au GPS si sunt directionate catre zonele de distributie ale marcii
World Vision Romania in campanie de Pasti cu seturi de igiena pentru copiii vulnerabili
Luni, 15 Aprilie 2019
Potrivit Fundatiei World Vision Romania, in mediul rural, peste jumatate dintre copii nu au conditii sa se spele in fiecare zi
2 in 1 la Romanian PR Award. Start inscrierilor 2021, cu proiecte eligibile desfasurate in ultimii doi ani.
Vineri, 03 Septembrie 2021
 Jurizarea este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Telekom, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, ING Bank, Sanofi, Novo Nordisk, Citibank, Unicredit, Enel, Farmec, Globalworth,...
Publicitatea isi face agentii neconventionale
Luni, 03 Decembrie 2007
AHA Media vrea sa ofere servicii de consultanta in vederea identificarii de solutii de implementare pentru idei de publicitate neconventionala
Headvertising aduce la Bucuresti intalnirea europeana a retelei Worldwide Partners
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Evenimentul care va avea loc pe 10 si 11 septembrie, reuneste capii agentiilor membre retelei Worldwide Partners, cu afaceri cumulate de miliarde de euro si agentii indepedente...
Epica Awards 2018 a dat start inscrierilor cu o campanie semnata de Wieden + Kennedy
Vineri, 06 Iulie 2018
 Campania de promovare pentru inscrierile din acest an este  semnata de Wieden + Kennedy, Amsterdam si reflecta impartialitatea si pozitionarea unica a juriului format din jurnalisti de comunicare si nu de creativi.
100.000-120.000 EUR in contul The Practice
Marti, 26 Octombrie 2010
 Potrivit unor informatii din managementul agentiei, trei clienti noi castigati sau extinderea colaborarii cu cei existenti aduc aproximativ 10-12% din business-ul companiei de...
iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max disponibile cu precomanda la Telekom Romania
Luni, 23 Septembrie 2019
 Din data de 27 septembrie 2019 noile dispozitive vor fi disponibile in magazinele Telekom si ale partenerilor.
Publicitatea Outdoor isi masoara impactul la Digital Print & Sign
Vineri, 17 Septembrie 2010
 Conferinta are loc pe 22 septembrie, de laora 15.00 iar intrarea se face gratuit doar cu formularul online de la printsign.ro
World Vision Romania sprijina  educatia copiilor din mediul rural cu 44.000 dolari
Luni, 31 Martie 2008

Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007

Finalistii si Castigatorii Internetics 2008
Vineri, 31 Octombrie 2008

Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online

1 2 3 »