SKODA VISION iV: Marca dezvaluie indicii despre modul in care va ataca piata automobilelor electrice
PR, Auto
Miercuri, 13 Februarie 2019

 

Credit: ŠKODA Storyboard 

Oliver Stefani, Directorul ŠKODA Design, explica pe ŠKODA Storyboard care sunt trasaturile de design ale prototipului VISION iV care vor defini viitoarele automobile electrice ŠKODA.

adplayers.info

Producatorul ceh de automobile isi va prezenta urmatorul pas spre mobilitatea electrica, la salonul Auto de la Geneva (5-17 martie). Este vorba de conceptcar-ul ŠKODA VISION iV. Publicand doua schite de design, ŠKODA incita interesul publicului fata de primul sau model construit pe baza platformei modulare electrice Modular Electric Drive Kit (MEB). Modelul crossover coupé cu patru usi este marcat de linii sportive si emotionale.

Oliver Stefani (foto), Directorul ŠKODA Design, explica pe ŠKODA Storyboard care sunt trasaturile de design ale prototipului VISION iV care vor defini viitoarele automobile electrice ŠKODA.

ŠKODA VISION iV imbina caroseria cu alura atletica tensionata, cu jantele de 22 de inchi optimizate din punct de vedere aerodinamic si aripile evazate, precum si cu linia de coupe a plafonului. Asa-numita linie Tornado leaga partea din fata a masinii cu cea din spate, accentuand suprafetele clare ale usilor  lipsite de manere. Camerele video, care amintesc ca design de aripioarele de rechin, inlocuiesc oglinzile exterioare traditionale.

Designul frontal este o reinterpretare a grilei ŠKODA caracteristice, cu lamele verticale fine si structuri ce imita sticla de cristal. Bandoul luminos orizontal din partea superioara a grilei radiatorului si prizele de aer deosebit de mari din masca frontala accentueaza alura sportiva a masinii. Partea posterioara emana forta. Aici se remarca in mod deosebit eleronul si blocurile optice cu LED, amintind, de asemenea, de structura cristalului. Astfel ŠKODA redefineste acum forma specifica a literei C, care se poate observa in blocurile optice posterioare ale tuturor modelelor sale si accentueaza latimea automobilului, in combinatie cu bandoul luminos de deasupra difuzorului din spate. Un alt element care atrage in mod special atentia in spate este emblema ŠKODA. Literele sunt iluminate cu rosu.

Anul 2019 marcheaza intrarea marcii ŠKODA in epoca mobilitatii electrice. La 124 de ani de la infiintarea companiei, producatorul ceh de automobile lanseaza SUPERB PHEV cu sistem de propulsie hibrida plug-in, precum si o versiune pur electrica a modelului CITIGO. In 2020 vor urma primele modele de serie bazate pe platforma MEB. In urmatorii patru ani, ŠKODA investeste circa doua miliarde de euro in sisteme alternative de propulsie si in servicii noi de mobilitate. Astfel, pana la finele anului 2022, marca va lansa peste zece modele electrificate.

Mai mult in PR, Auto


PUBLICITATE: