A furat portofoliul de publicitate Spectacular de la Metrou. Campaniile outdoor Spectacular in parteneriat cu Metrorex "imprumutate" de o companie care isi atribuie proiectele
Miercuri, 06 Februarie 2019

 

Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de Vision Media Marketing, o companie cvasinecunoscuta in piata de outdoor, care isi atribuie proiectele derulate de Spectacular OOH din contractul rezultat in urma unei licitatii publice si derulat in parteneriat cu Metrorex, in prezent aflat in litigiu.

adplayers. Iulian Toma


Credit: Spectacular, prezentare youtube

Furt intelectual si fals portofoliu in publicitatea la Metrou. Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de 
Vision Media Marketing, o companie cvasinecunoscuta in piata de outdoor, care isi atribuie proiectele de publicitate de Spectacular OOH in parteneriat cu Metrorex, in baza contractul rezultat in urma licitatiei publice, contract in prezent in litigiu.

Laudata pe Facebook de domnul care se prezinta Samy Shonfeld, un cetatean Israelian din Haifa, contul domniei sale este plin de materiale din intreg portofoliul Spectacular. Inclusiv pe contul de youtube apartinand companiei si de pe retele de socializare cercetate de adplayers in ultimele 6 luni, ascunzand grosolan elementele de identificare ale proiectelor si promovand fals ca proiectele si campaniile de la Metrou derulate de Spectacular. Numele adevaratului autor al prezentarii si portofoliului, Spectacular  a fost sters cu grija din prezentarea video si inlocuit cu numele si sigla Vision Media Marketing, ca si cum portofoliul ar apartine Vision Media Marketing, nicidecum Spectacular.


Panou din prezentarea de portofoliu Spectacular la Metrorex, in prezentarea Vision Media Marketing 
sursa: Vision Media Marketing / Youtube

De la copierea portofoliului de panouri si pana la copierea prezentarii video de pe contul companiei Spectacular pe Youtube, domnul Samy Shonfeld si reprezentantii companiei Vision Media Marketing se dau reprezentantii de facto al portofoliului cunoscut insa in piata de media de peste 4 ani ca apartinand Spectacular, 
compania care a administrat in realitate proiectele  in cadrul contractului de reprezentare pe piata de publicitate.

Din utilizarea imaginilor, intreaga piata este fals informata ca Vision Media Marketing ar administra locatiile din contractul de publicitate, castigat in urma unei licitatiei publice, contract aflat in litigiu datorita opririi accesului companiei Spectacular la decorarea propriilor panouri.

Se pare insa ca Metrorex nu a oprit si accesul Vision Media Marketing la locatiile de publicitate Spectacular care, potrivit unor surse din piata de media si a verificarilor adplayers, a lipit pe peretii de la Metrou materiale suport de reclama chiar in locatiile panourilor Spectacular, care fac subiectul contractului in parteneriat intre Metrorex si Spectacular, in urma licitatiei publice. Vision Media Marketing promite nici mai mult nici mai putin agentiilor de media si publicitate ca in urmatoarele zile materialele suport vor fi in locatiile panourilor de pe intreaga Magistrala 2 de metrou.

Potrivit surselor adplayers, contractul este derulat in prezent fara a avea vreo legatura cu Metrorex. Altadata apartinand Metrorex, locatiile sunt operate acum prin compania Sindomet, apartinand sindicatului de la Metrou care, profitand de locatiile goale si de un viciu de administrare - panourile erau operate prin contractul cu Metrorex, iar lipirea reclamelor pe peretii statiilor fiind operate prin Sindomet, incearca sa puna reclame in locatiile panourilor. Din investigatiile adplayers pe contractele din ultimii ani, Sindomet mai lasa sa se scurga in buzunarele Metrorex in jur de 10% din valoarea reala a contractelor de publicitate.

Contactat de catre adplayers si intrebat daca dreptul de folosire a portofoliului si compania Spectacular au fost preluate de vreo alta entitate condusa de domnul Samy Shonfeld Media Vision Marketing, Vlad Ruta, fondatorul grupului Spectacular, a declarat ca nu cunoaste compania care si-a insusit portofoliul Spectacular.

Vlad Ruta a mai spus ca asteapta pozitia reprezentantilor Metrorex privind modul in care Vision Media Marketing a ajuns sa reprezinte pe piata de media spatii de publicitate aflate sub un contract Spectacular in parteneriat cu Metrorex, rezultat in urma unei licitatii publice, contract aflat in prezent in litigiu.

adplayers.: „Stimate Domnule Vlad Ruta,

Ce legatura este intre dumneavoastra si domnul Samy Shonfeld sau compania Vision Media Marketing care afiseaza portofoliul companiei Spectacular la Metrou?

Va reprezinta pe piata de media, ati vandut sau v-a preluat locatiile sau contractul companiei Spectacular cu Metrorex?

Vlad Ruta:

„Stimate Domnule Toma,

Nu cunosc compania. Spectacular nu a vandut nimic, caci n-are nimic de vandut. Niciodata portofoliul... :) Ii vom actiona in judecata pentru cele postate pe retelele de socializare.”

Vom urmari impreuna reactiile companiei Metrorex si ale Vision Media Marketing in privinta insusirii portofoliului.

Mai mult in Business, OOH, Publicitatea OOH, Publicitatea Stradala

 

 


PUBLICITATE: