Rezultatele cautarii dupa : "tudor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Publicis mixeaza imprimantele alb/negru printeaza color pentru HP
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti semnata de Publicis Romania se desfasoara intre 20 si 30 aprilie pe internet si pe radio la Pro FM si Guerrilla
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
Din 14 aprilie presa scrisa are valoare de schimb in promotiile CuponPro
Luni, 11 Aprilie 2005
Ziarele pot fi schimbate pe reduceri importante la 619 magazine din Romania
Razvan Matasel (Leo Burnett) vrea 'Sânge proaspat care sa-i înlocuiasca pe hârsâiti'
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
MALMKROG, un film de Cristi Puiu, deschide noua sectiune ENCOUNTERS a celei de-a-70-a editii a Festivalului International de Film de la Berlin
Marti, 21 Ianuarie 2020
Cu o premiera mondiala pe 21 februarie 2020, „Malmkrog”, cel mai nou film de lungmetraj regizat de Cristi Puiu, va deschide noua sectiune ENCOUNTERS din cadrul editiei cu numarul 70 a Festivalului International de Film de la Berlin, ce se va desfasura in perioada 20 februarie – 01 martie 2020.
Peste 200 de participanti vor fi prezenti la Mediafax Talks about OOH
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Mai mult de 200 participanti si-au confirmat prezenta maine, 19 aprilie, la Mediafax Talks about OOH, au afirmat pentru AdPlayers, organizatorii evenimentului care va aduce in fata vorbitorilor reprezentantii unora dintre cele mai mari companii de outdoor la nivel mondial
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Brands&Bears a castigat HVB-Banca pentru Locuinte
Joi, 03 Noiembrie 2005
Castigarea licitatiei a fost urmata de semnarea contractului pentru campania de lansare HVB-Banca pentru Locuinte, la sfarsitul saptamanii trecute
Headvertising are noi meserii pentru Noroc
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Silva (Heineken Romania), la Ogilvy&Mather
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
132.000 de plicuri au indeplinit dorintele Amigo pentru 133.000 USD
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Banca Româneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Româneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
Wall Street Journal si Le Figaro invata de la Ziarul Financiar
Marti, 22 Noiembrie 2005
World Asociation of Newspapers a aratat unor titluri precum Wall Street Journal, Le Figaro, Die Zeit sau The New York Times ca spotul "Restaurantul" ZF surprinde extrem de bine, cu o nota de umor, afectiunea pe care publisherii din intreaga lume trebuie sa o induca publicului in relatia cu ziarele
Casa si gradina în 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Elevate estimeaza 150.000 EUR din reclame video in lift, pana la sfarsitul anului
Marti, 17 Iunie 2008

Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri

Europa Libera, AICI vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
Vineri, 04 Decembrie 2009
 Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Splendid Media, noua agentie de vanzari de publicitate a TVR
Marti, 01 Noiembrie 2005
Desi titulatura regiei de vanzari este Splendid MediaZece, televiziunea publica a desemnat Splendid Media castigatoarea licitatiei pentru gestionarea spatiul publicitar pe cele patru canale ale televiziunii, dupa o competitie cu ARBOMedia, Cable Direct si DBV Media House
« 5 6 7 8 9 »