Cu 140 Mil. EUR, Publicis Groupe Media (PGM) se pozitioneaza primul pol de media
Marti, 10 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Publicis Groupe Media (PGM), grup de media care reuneste activitatile de media ale  grupului Publicis, si-a unit fortele si pe piata din Romania, pentru a stabili o alianta (pol) de media ale caror activitati sumarizeaza un volum de aproximativ 140-150 Milioane EUR la nivelul intregii piete de media autohtine, au afirmat pentru AdPlayers surse din piata de media. 

Agentiile de media parte din grupul international Publicis - Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia - au anuntat ca si-a unit volumele celor 3 agentii de media existente pe piata romaneasca, cu scopul de a construi cel mai solid grup local de negocieri, dupa cum au afirmat ieri, sefii celor trei entitati de media.

In Romania, grupul Publicis este format din agentiile de media de pe piata locala: Zenith Media, Optimedia si Starcom MediaVest, fiind totodata, potrivit autorilor miscarii, cea mai mare grup de media cu o cota de piata de 25.1%, potrivit celui mai recent studiu RECMA, singura companie de crecetare care investigheaza actvitatea internationala a agentiilor de media. Prin noua sa pozitie pe piata, Grupul Publicis reuneste resursele deja existente in scopul maximizarii serviciilor oferite intr-un domeniu devenit de importanta strategica pentru clientii sai.

Optimedia este in primele 10 agentii de media din Romania, cu peste 85% din cifra de afaceri data de bussines-ul local, dedicata expertizei in planning, optimizarii si eficientei pe baza studiului consumatorului precum si livrarii la timp a produselor de media. Printre clientii ce au incredere in echipa Optimedia se numara: Alpha Bank, Campofrio, L'Oreal Nestle, Hochland, HP, OMV, Petrom, Whirlpool, Sanofi, Telemobil, Zarea.

Starcom MediaVest Group (SMG) din cadrul caruia fac parte Starcom, Starcom Direct si MediaVest, este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Din portofoliul SMG fac parte clienti precum: Autoitalia, Avon, Cristim,  Dacia/Renault, Friesland, GE Money, GSK, InBev, Kraft, P&G, Philip Morris, Samsung sau Western Union.

Zenith Media este la sfarsitul anului 2008, agentia de media numarul 1 din Romania. Zenith Media reprezinta pe piata de media interesele unor advertiseri prestigiosi cum ar fi Bayer, BRD-GSG, Carrefour, ING Group, L'Oreal, Nestle, Reckitt-Benkiser, Toyota si Ursus Breweries, cont de media aflat in prezent in plin proces de licitatie.

„Aceasta miscare strategica este un pas firesc prin care ne aliniem la schimbarile din reteua din care facem parte, dar este totodata si un avantaj competitiv in contextul economic actual", a declarat Stefan Iordache, Managing Director Starcom MediaVest Romania.

"Pentru a ne ajuta clientii sa regandeasca strategiile de marketing si pentru a-si imbunatati continuu performantele investiilor in media, atacam o pozitie de leadership prin integrarea capacitatilor celor 3 agentii sub un singur grup de cumparare media, PGM"  a adaugat Cezar Batog, Managing Director Optimedia.

Maria Tudor, Managing Director Zenith Media, a afirmat: "Intr-un context marcat de o continua crestere a globalizarii si competitiei la care clientii nostri sunt in permanenta expusi, PGM vine in intampinarea nevoilor acestora asigurandu-le in intregime cele mai bune conditii de buying si de consultanta media" 

 


PUBLICITATE: