Rezultatele cautarii dupa : "tobacco"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 18 Septembrie 2006
											
											"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care īl gestionam integral, īncepānd din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% made in Romania pentru Vogue Arome LAdoration 
										Vineri, 18 August 2006
											
											Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide Romānia a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constānd īn cāte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
										Luni, 17 Iulie 2006
											
											Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
										Duminca, 25 Iunie 2006
											
											Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
										Marti, 23 Mai 2006
											
											"Planificam o cifra de afaceri de aproape cinci milioane de euro si avem peste 200 de angajati", spune Marian Seitan (foto), Presedintele al Grupului Hit Mail
										Vineri, 28 Aprilie 2006
											
											Pe langa organizatorii Dunhill Dimensions de la Grey Worldwide Romania, printre admiratorii evenimentului de muzica iberica live s-au numarat si alte vedete din industria comunicarii cum sunt Corina Barladeanu, Bogdan Manea sau Alexandra Tanjala
										Marti, 25 Aprilie 2006
											
											Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ  in domeniul advertiser-funded program
										Joi, 23 Martie 2006
											
											Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
										Marti, 21 Martie 2006
											
											Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
										Luni, 13 Februarie 2006
											
											Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication 
										Joi, 09 Februarie 2006
											
											"Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun", a declarat managing directorul Gav | Scholz & Friends, care mai spune ca ii bucura succesul colegilor prusaci la Kronstadt
										Joi, 19 Ianuarie 2006
											
											Razvan Negoescu (37 ani), noul BTL & SP manager, va coordona actiunile BTL pentru Daimler Chrysler si grupul AB Plus, avand ca misiune si dezvoltarea directiei BTL a agentiei
										Miercuri, 11 Ianuarie 2006
											
											BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania 
										Marti, 29 Noiembrie 2005
											
											Thomas Heilmann - presedintele retelei Scholz & Friends si consilierul pe imagine al recent alesei prime femei cancelar, Angela Merkel, despre deschiderea GAV | Scholz & Friends Bucuresti
										Joi, 22 Septembrie 2005
											
											Din suma colectata vor fi sustinute servicii catre aproximativ 3.000 de beneficiari din Bucuresti  batrani, copii din familii sarace, bolnavi si persoane cu handicap
										Joi, 15 Septembrie 2005
											
											Noul Account Director in echipa British American Tobacco (BAT) de la 141 Romania se intoarce in agentie dupa 2 ani de "capsuni" in Ucraina
										Joi, 08 Septembrie 2005
											
											Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
										Duminca, 28 August 2005
											
											Pentru amatorii de un "drive test" cu imprimantele, Scop si Create Direct pun cheile "masinilor" in mana celor interesati de o testare practica la birou
										Vineri, 22 Iulie 2005
											
											Rata de succes pentru campania de marketing direct derulata pentru noua gama de terminale mobile Symbol a fost inregistrata integrand solutii personalizate 
										Marti, 19 Iulie 2005
											
											Agentia care a castigat proiectul BTL pentru Romania deruleaza, pentru marca ce detine 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, o campanie la nivel national dupa un concept european
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















